Mutewatch unboxing

Vandaag amper een week nadat ik mijn Seagull heb binnengekregen mijn Mutewatch mogen ontvangen…


Dat ding wat er bovenop ligt heet een “Cleverkutter” What’s in a name…

Kerstlot erbij waarmee ik o.a. een Russisch horloge kan winnen…

Verpakking is duidelijk ook over nagedacht…


Opladen aan de usb-poort, gekker moet het niet worden…

Ruststand…

Eén keer draaien met de pols…

Tot slot als contrast nog een plaatje van mijn Seagull 1963…

Bedankt voor het kijken.

Groet,

Chris

van harte met je nieuwe aanwinst, persoonlijk spreekt de seagull me meer aan al moet je eigenlijk wel even het einde van de nato terug steken :wink:

in ieder geval veel plezier ermee (tu)

Van de Mutewatch had ik wat hogere verwachtingen. Staat een beetje flimsy zo op de pols. De Seagull is een plaatje!

Zijn natuurlijk wel twee heel verschillende horloges.
De Seagull is inderdaad een heel mooi klokje en ook nog eens behoorlijk nauwkeurig ook…
Heb nu een paar uur de Mutewatch om en iedere keer denk ik weer "Wat een maf ding…"
Ben met beiden in ieder geval heel blij !

ticothijs82 Schreef:

Van de Mutewatch had ik wat hogere verwachtingen.
Staat een beetje flimsy zo op de pols.

Productfoto ziet er veel mooier uit dan de polsshot.

Hmm… ja ook niet mijn smaak helaas. Vind het er uit zien als een goedkoop stuk rubber om de pols, als een breed rood Livestrong bandje.

Die Seagull vind ik dan wel weer wat hebben!

vind 'm er op alle vlakken goedkoop uitzien.

wat ik me wel afvraag: hoe stel je de band of is 't een “one size fits all” band?

Bandje kun je verstellen.

De Mutewatch zie ik meer als een gadget dan een horloge, natuurlijk is de Seagull vele malen mooier.

Op de Mutewatch kun je zien hoe laat het is, that’s it, tijdwaarneming in de puurste vorm, meer heb je eigenlijk niet nodig…

De Seagull daarentegen is een mooi stukje techniek en brengt meer emotie naar boven waar ik dan ook weer echt van kan genieten…

Daarom heb ik ze beiden gepost, je kunt op allebei zien hoe laat het is maar er ligt een wereld van verschil tussen.

Groet,

Chris

Mooie Seagull! (tu)

Proficiat!

Gefeliciteerd. Mutewatch zegt me weinig, maar die sea-gull is echt mooi.
Mooier dan je vaak op foto kan krijgen. geniet ervan, doe ik ook nog regelmatig.