Mutewatch wat vinden jullie er van?

Kwam vandaag op het net dit http://mutewatch.com/ horlogemerk tegen.
Vind het zelf wel wat hebben…

Groet,

Chris

opzich geinig bedacht, maar volgens mij loop je na 3 dagen al gillend naar een manueel therapeut

Voor mij is het meer een gimmick, geen horloge.

Ha, ha Popma,
Toch lijkt het me wel wat…

Contadino Schreef:

Ha, ha Popma,
Toch lijkt het me wel wat…

als 't je wat lijkt…doen!
en ik heb nog wel een verdomd goeie manueel therapeut in m’n telefoonlijst staan, voor 't geval dat…

Wel eerst het horloge aan een computer aansluiten, moet dan opladen via USB B)-.
Daarna heb je alle tijd voor een therapeut ::o.

Verder wel een geinig horloge, maar voor mij niet meer als dat. Ik kan echter wel begrijpen dat er mensen zijn die dit willen hebben.

Mvrgr, Andre

Grote kans dat ik voor deze ga http://mutewatch.com/collection/svart-by-jesper-nyren, mocht ik die therapeut nodig hebben stuur ik je een Pb :wink:

Ik vind em wel erg geinig, die zwarte is wel leuk (en goedkoper dan de rest, grappig genoeg). Heb de specs bekeken en er wordt “handwas” genoemd, dus ik vermoed dat het ding wel een spatje water kan hebben.

Hmm, even bookmarken :slight_smile:

Hello KITT…

Grappig, maar dat leest wel verdomd lastig af, zoals die cijfers staan. Stqa je de hele tijd met je hand in de lucht als je wil weten hoe laat het is.

Volgens mij draag je dit het beste aan de binnenkant van de pols…

Aaaaarghhh … ik komn weer in verleiding… :smiley:

Nadeel is weer dat je ze regelmatig moet opladen of de batterij zal eronder gaan lijden…

Geinig, maar ik hou me al geruime tijd in met “gadget” horloges. Althans, als je de Emergency niet meerekent…

Contadino Schreef:

Volgens mij draag je dit het beste aan de
binnenkant van de pols…

Inderdaad, anders krijg je zeker spierpijn :wink:

Geinig maar niet handig. Sta je in de winkel: “u wilt iets bestellen?” “Nee, ik keek even hoe laat het was”.

Heb net deze besteld, vind het wel een leuk contrast met de Seagull 1963 die ik vorige week heb gekocht…

ik vinnum leuk!