Mwc

Wat vinden we van MWC?

Zat te zoeken naar prijzen van G10 horloges en kwam zodoende op de site van MWC: https://www.mwcwatches.com/products/mwc-g10-300m-1000ft-water-resistant-military-watch-in-stainless-steel-case-non-date

Zelf in het bezit van meerdere CWC horloges. Iemand hier ervaring met MWC?

Wat zijn G10 horloges?

Volgens mij military issues. En als ik het uit het hoofd doe, was de G10 het aanvraagformulier die je in moest leveren voordat je er eentje kreeg.

Maar herstel me als het niet zo is. Te lui om Google op te starten :sunglasses:

Geen eigen ervaring, maar genoeg over te vinden. Overpriced ripoffs van CWC blijkbaar.

Grappig detail van hun website:

IMPORTANT:Many manufacturers of military watches suffer problems with illegal fakes! If in doubt about any MWC offered for sale, please send us an email or phone your nearest office. For contact details of other manufacturers of military watches, e.g, Marathon, CWC, Traser etc visit www.military-watches.net which provides contact details for several several firms as well as a useful impartial guide to the main military watch manufacturers.

Terwijl ze zelf fake CWC maken, zij het onder eigen naam :smile:

Voor diegene die te lui is voor google :wink:

Present.

@Batossai had ook een CWC, uit zijn geboortejaar nota bene. Nu is hij weer op zoek naar een CWC…uit zijn geboortejaar.

Wees niet zoals Adil.

5 likes

:point_left: ik heb @Batossai al een van mijn G10’s aangeboden.

1 like

Je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt haha.

1 like

Yep, Chinese shit!

Volgens de site based in zurich…

Yep, en Sinterklaas woont in Madrid…

2 likes

:santa:

Das die man van de noordpool

Hier de echte

1 like

ja die automaat had ik ook wel gewild… mooi!

2 likes

maar dat is wel waar…

1 like

Er zijn tot nu toe eigenlijk altijd wel een aantal “issued” CWC G10’s op ebay te vinden.
MWC heeft een beetje een Parnis aroma over zich. Maar hier een leuk stukje over Silvermans, waarin wordt vermeld dat wie/wat/hoe/waar CWC horloges produceert eigenlijk ook niet helder is:

@Mako Ik zou iig (wéér in jouw geval) CWC gaan. Welke modellen heb je al?

Ben niet op zoek hoor. Was gewoon nieuwsgierig of iemand hier ervaring mee had.

Ik heb zelf een cwc g10 auto en een paar quartz uit verschillende jaartallen.

1 like