Vandaag mijn Breitling Aeromarine bij Nico Rijsman opgehaald.
Dit horloge heb ik enige maanden geleden gekocht via Speurders, de prijs was dermate dat het ook een replica kon zijn. Gelukkig was dit niet het geval.
Ik wist uit de advertentie en contact met verkoper dat de schroefkroon vervangen moest worden. Dus dat was iets waar ik rekening kon houden, maar ja wat nog meer. Toen het horloge door de postbode werd afgegeven was het toch wel spannend, wat zou er nog meer aan zijn. Het viel alles mee, alleen het glas was dermate bekrast dat het vervangen moest worden.
En dan natuurlijk naar de horlogemaker om die er na te laten kijken repareren. Ook dat viel allemaal mee, de schroefkroon was bekend, de toneu ook maar gelijk vervangen. Het miniraal glas was bol en is vervangen door een vlak saffierglas. En natuurlijk een onderhoudsbeurt. Het horloge was gekocht zonder band, deze dus ook besteld en via ebay een sluiting gekocht.
Vandaag was dan de dag dat ik de Breitling op kon komen halen, het was voor mij een vroege sinterklaas.
Mooi geworden, wel een gok maar zeker zo leuk als het goed uitpakt.
Niks erg om er dan wat geld in te stoppen.
Extra veel plezier gewenst van je eerste Breitling, nu volgen er meer!
Mooi geworden, wel een gok maar zeker zo leuk als
het goed uitpakt.
Niks erg om er dan wat geld in te stoppen.
Extra veel plezier gewenst van je eerste
Breitling, nu volgen er meer!
Dank je, afhankelijk van conditie en prijs waarschijnlijk wel.
Erg mooie Breitling ! (tu)
Wat is de diameter ? (zonder de kroon)
Als je besluit hier regelmatig op het forum te
komen, koop dan maar alvast een doosje met 10
plaatsen.
Diameter is 41mm.
Ben een regelmatige bezoeker, in het verleden heb ik een Omega Seamster en een Delbana gepost. Maar een horloge doosje heb ik nog niet maar ben wel op zoek naar 1 voor 12 horloges. Heb ik op dit moment nog het excuse dat er nog ruimte is die gevuld moet worden