My first G-Shock

Aangezien ik de G-Shock hier regelmatig voorbij heb zien komen was ik erg benieuwd geworden en ben ik ook maar eens op zoek gegaan naar een leuk model.

Na enig speurwerk op ebay kwam ik er een tegen die me wel aansprak, meteen een bod gedaan en de volgende dag bleek ik de winnaar te zijn. Na betaling kreeg ik dezelfde dag nog een mail dat hij verstuurd was, en dan begint het wachten…

na 10 dagen arriveerde hij eindelijk en kon ik hem in levende lijve aanschouwen, ik moet zeggen dat ik positief verrast ben, ik had voor die paar tientjes een minder degelijke klok verwacht.

Dit model heeft een brede leren band die hem erg goed staat en comfortabel draagt, de grootte van de kast vindt ik een beetje tegenvallen, de afmetingen zijn redelijk echter oogt hij wat klein. (komt waarschijnlijk door mijn niet al te smalle polsen) Toch ben ik er wel tevreden over en denk ik dat hij voorlopig blijft.

genoeg gepraat, tijd voor plaatjes:

en nog een plaatje van het net:

Gefeliciteerd! Wanneer je vertrouwd raakt met de functies krijg je nog meer waardering voor dit horloge. En als je eens een wat groter model wil. Een DW6900 zou je ook prima staan.

Mijn beste,

Ziet er goed uit deze kloeke ridder!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze heldhaftige tijdmachine.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Gefeliciteerd met je aankoop!

Die Dreski en Seamaster hebben al aardig wat mensen overgehaald…

Bidle Schreef:

Gefeliciteerd met je aankoop!

Die Dreski en Seamaster hebben al aardig wat
mensen overgehaald…

Klopt, het forum werkt aanstekelijk :smiley:

Nooit gedacht dat ik er zelf een zou kopen. Nu is het een van m’n favorieten!

Proficiat met je stoere klok!

Ik vind dat (kunst)leer alleen best kwetsbaar voor een toolwatch als een G-shock.

thx allemaal, tot op heden bevalt hij goed.

@dreski, die DW6900 ziet er ook erg goed uit, daar zal ik ook eens naar kijken, zal echter niet snel zijn aangezien ik net een nieuwe CW heb besteld en de fondsen voor dit jaar nu op zijn :slight_smile:

Garfield880 Schreef:

thx allemaal, tot op heden bevalt hij goed.

@dreski, die DW6900 ziet er ook erg goed uit, daar
zal ik ook eens naar kijken, zal echter niet snel
zijn aangezien ik net een nieuwe CW heb besteld en
de fondsen voor dit jaar nu op zijn :slight_smile:

Gelukkig is het jaar al bijna voorbij en 60 euro is zo gespaard. :wink:

Van harte proficiat met je aanwinst.

mooi. zelf wil ik er ook binnenkort een aanschaffen. Zoiets als die van jou spreekt me zeer aan. Zelf heb ik smalle polsen dus mocht je die van jou willen verkopen omdat je een grotere wil, stuur me een pb!

Gr

Staat je mooi deze G-shock en ik denk dat het niet je laatste zal zijn.

Mooi horloge en mooie foto’s.

dreski Schreef:

Gelukkig is het jaar al bijna voorbij en 60 euro
is zo gespaard. :wink:

Ja dat is waar, G-shocks zijn gelukkig niet zo duur :slight_smile: