Na de vele verschillende bekende gerenommeerde merken te hebben gehad ben ik mijn blik eens gaan verruimen en kwam via het forum op vele enthousiaste leden met een Grand Seiko. Ik ben mij eens wat meer gaan verdiepen in de GS en werd “gegrepen” door de perfectie van dit merk, zoals waarschijnlijk vele zullen hebben associeerde ik op voorhand de GS met een standaard Seiko en kijkend naar de prijs van de GS “haakte ik dan af” waardoor ik niet de schoonheid en perfectie van de GS zag en dat het een erg mooi horloge is wat met de hand wordt vervaardigd. Na allerlei verschillende modellen te hebben gezien kwam ik via het forum op een Grand Seiko SBVG247 welke werd aangeboden door @amusicar en was er eigenlijk meteen “verliefd” op, echter was het een Quartz ook dit weer even mijn gedachten laten passeren (omdat mijn voorkeur bij automaat ligt), na wat heen en weer te hebben gemaild heb ik met Frank een afspraak gemaakt bij hem op kantoor, na een lekker bakkie koffie het horloge omgepast en bekeken en eigenlijk wist ik het meteen, dit is HEM ! Maar toch bleef er een twijfel en Frank zei terecht “als je twijfelt moet je het niet doen” maar hij stond echt super op mijn pols. Toch weggegaan en afgesproken dat ik het nog rustig mijn gedachten zou laten passeren. Dezelfde avond bleef ik toch (naar mijn eigen gemaakte) foto’s kijken en vond hem echt heel mooi, de volgende dag weer contact gezocht met Frank en zijn we het eens geworden en heeft hij vandaag de GS bij mij thuis gebracht
en weer bij het omdoen was het “thuis komen”. Ben er echt SUPER blij mee en het is echt een Juweel om je pols, ik ben OM ! De Grand Seiko is in mijn collectie opgenomen en ik heb weer geleerd “om verder te kijken dan je neus lang is”
Toch maar even een mooie foto van mij aanwinst met dank aan @amusicar
Mooie keuze
Mooi!geniet ervan.
Gefeliciteerd
tl;dr
Maaaar… heel gaaf model en top op staal!
Enjoy!
Heel mooi, gefeliciteerd
Wow het is een beauty met een hoge “cool” factor, gefeliciteerd.
Prachtig!
Fraaie GS! Veel plezier ermee!
Gefeliciteerd👍
Soms zoek je bevestiging van wat je al weet
Gefeliciteerd en geniet ervan, ook lekker spelen met de zon, krijg je nog meer waardering voor GS.
Heel mooi, gefeliciteerd!
Prachtig horloge
Heel veel draagplezier gewenst
Gaaf hoor! Veel plezier ermee. Met GS zit je altijd goed!
Supermooi, geniet ervan!
Gefeliciteerd! Mooie foto heb je ook weten te maken!
En dat “als je twijfelt” gold ook voor mij toen ik hem om jouw pols zag. Maar gelukkig hebben we toch beiden de stap kunnen maken. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt!
Nice one👍
ja, die GS’en blijven me verbazen hoe mooi ze kunnen zijn
gebruik hem goed en geniet ervan
Gelukkig is het een thermo compensated quartz, zo liggend in de sneeuw.