My First Moonphase

Ik kon me niet inhouden. En voila! Deze is onderweg…

Wie weet wat dit is?

4 likes

Een moonphase :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Swiss Made maar niet met ETA7751 zo te zien. Dus niks uit de Swatch stal, ik dacht eerst aan Longines. Hmm Zenith?

Heb je meer van zulke mooie foto’s? Ben heel benieuwd lijkt mij erg mooie moonphase😃

1 like

Seagull M308S, waarschijnlijk vanop uhrforum.de.

KNAP!

1 like

Bijna beiden helemaal correct!! KNAP!!

China Made

Ik had deze gekocht voor ik er erg in had!

Foto’s van WUS

5 likes

Hahahaha nou ik zat er redelijk naast, behalve wat het niet was. Toch leuke klok, al heb zelf nog een allergie voor " China Made" maar dat is misschien ook al achterhaald door de tijd…

Ik heb speciale banden met China en ik heb 1 plek in mijn box gereserveerd voor een andere Sea-Gull tot mijn zoon deze krijgt.

Goede ervaring mee… Mooie kwaliteit en het uurwerk (st2130- ETA 2824 kloon) houdt zeer netjes de tijd.

Edit-hommages uit het verre oosten daar hou ik me niet meer mee bezig :smile:

2 likes

Mooie details ook !

1 like

Mooi !

Ziet er mooi uit.

1 like

Lekker bezig!

1 like

Mijn beste,

Très chique👍
Leuk hoor!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Wow, waaro te koop? :slight_smile:

1 like

Ik liep tegen deze aan op Uhrforum, maar deze is te koop in de VS bij http://usseagull.com/EnProductShow.asp?ClassID=73&ID=116

Goedkoper nog hier http://www.seagullwatchstore.com/SEAGULL-M308S-Classic-Moonphase-Mechanical-Watch-p/m308s.htm

$269 exclusief kosten… Op WUS noemen ze de prijs/kwaliteit “Stellar!” Ik ben benieuwd.

Ziet er goed uit! Ben benieuwd naar je ervaring met je aanwinst

1 like

Netjes! ben benieuwd als je hem hebt. Heeft altijd wel iets zo’n klok. Proficiat!

1 like

Chinese producten hebben over het algemeen een slechte naam. Maar aangezien veel grote merken hun artikelen in China laten produceren, zal de kwaliteit van andere artikelen zeker verbeteren. Volgens mij hebben de horloges van SeaGull hun kwaliteit wel bewezen.
Het horloge ziet er geweldig uit. Veel plezier ermee.

1 like

Mooi! Mooie foto’s zeg. Doen het horloge wel recht aan, me dunkt.

1 like

Allemaal bedankt voor de reacties! Als het horloge net zo fraai is als de foto’s dan ben ik erg blij!

Weer iets denderend ook nooit ervan gezien ,echt een mooie geniet ervan nog veel draagpleizer ,Onno :ok_hand:

1 like