My first Panerai ..........PAM01386

Zoals al eerder aangekondigd is gisteren mijn nieuwe Panerai Radiomir Quaranta PAM01386 aangekomen, nu ben ik persoonlijk niet zo van de Limited uitvoeringen maar in deze kleurstelling welke ik de mooiste vind (ongezien besteld :open_mouth:) is een Limited 500 stuks. En daardoor ook alleen maar Online te verkrijgen bij Panerai.

Grappig dit alles maar… waarom zo’n grote omdoos :thinking:

Maar nu komt het uitpakken van het daadwerkelijke horloge, doordat ik hem nog niet eerder heb gezien en/of heb omgepast is dit alles voor mij ook wel een verrassing :upside_down_face:

Maar bij het open schuiven van de doos van het horloge kreeg ik al een grote glimlach, wat een mooie dial is dit :smiling_face_with_three_hearts: het wordt omschreven als groen en dat is hij ook, maar bij het avondlicht “verkleurd” hij naar groen/grijs/blauw etc.

De algehele combinatie van de kleur van de dial samen met de gouden wijzers, de indexen in een crème kleur en de donkerbruine matte croco band maakt voor mij wel een super uitstraling. Dit is precies wat ik ervan verwachtte :+1:

Nu dan nog maar een paar foto’s van mijn nieuwste aanwinst…

123 likes

Fraai! Prachtige kleur!

1 like

Hele fraaie! Van harte!

1 like

Gefeliciteerd! Veel plezier met deze mooie Panerai!

1 like

Oef nice! :heart_eyes:

1 like

Hij is binnen :clap:
Heel mooi in deze kleur en samenstelling :clap:

1 like

Erg mooi en zeker ook deze maat!

1 like

Prachtig! Ook leuk om hem zo helemaal nieuw in doos (en wat voor een) te ontvangen :slight_smile: Geniet van deze NA!

1 like

wat een knaller! mooi man!

1 like

Love it!

Wel jammer dat Panerai bezuinigingen doorvoert op de doos. Voorheen was het een mooie grote doos met pianolak.

Hij verdient ook echt een ander bandje, misschien iets met een groene tint?

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze fraaie verworvenheid!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze NA!

Was het wachten wel waard, toch?!

Geniet ervan!

1 like

Erg mooi. Van harte!

1 like

Congratz! :clap::ok_hand:

1 like

Wat een topper, groen met gouden accenten :star_struck:.

1 like

Nice! :star_struck:

1 like

Prachtig horloge, geniet van deze Panerai!

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :ok_hand:
In het avondlicht vind ik hem het mooist. Wil niet zeggen dat hij het daglicht niet kan verdragen :slightly_smiling_face:

1 like

Super vet! Gefeliciteerd met deze knaller!

1 like

Echt een schitterend mooi horloge! :hugs::pray:t3:

1 like