My first Seamaster 😁

Vandaag was de dag om mijn eerste Omega Seamaster 300m op te gaan halen bij Eugene van Baal, na wat verschillende horloge’s op het oog te hebben gehad (vooral Rolex TT) kwam ik de Seamaster tegen met Rosé goud en op de foto vond ik hem al heel mooi. Ook wilde ik wel de afwisseling en het contrast met de zwarte rubberen band, vrijdag in Eindhoven omgepast bij een juwelier (S&C hadden hem niet eens op voorraad :open_mouth:) vond ik hem meteen erg mooi.

Even over nagedacht en kon ook geen leuke korting bedingen weer huiswaarts. Thuis gekomen op het forum de vraag uitgezet en zelf ook nog wat “rond gekeken” kreeg ik wel een aantal tips maar was in de tussentijd ook in gesprek met Peter van Baal, na wat onderhandelen bood hij mij een nette prijs en heb hem vandaag opgehaald. Anders dan bij Rolex gewoon de hele “dozen winkel” erbij :wink:

Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de uitstraling en ook de afwerking, ook technisch is het uurwerk een hoogstandje met de 5 jaar garantie Top dus! De afwisseling van het rosé goud met staal vind ik erg mooi en chique. Het rubberen bandje draagt erg fijn, laat de zomer maar komen :stuck_out_tongue_winking_eye:

128 likes

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!

1 like

Dank je :wink:

Mooi hoor! Veel plezier ermee.

1 like

Hij is prachtig! Je zomer is al goed zo :tada::sunny:

1 like

Wow :heart_eyes: prachtig horloge, gefeliciteerd!

Dat had ik ook WOW :stuck_out_tongue_winking_eye:

Super horloge. Veel plezier ermee.

1 like

Ja ik kan met een gerust hard op mijn :speedboat: gaan zitten :blush:

1 like

Is even een “uitstapje” vanuit Rolex, maar fijne service en betere prijzen :joy:

2 likes

Wat een prachtig horloge :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

prachtige SM!

1 like

Geweldige aanwinst :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Heel leuk uitstapje en inderdaad nog voor enigszins reële prijzen te krijgen.

1 like

Heel mooi, veel draagplezier toegewenst :ok_hand:

1 like

Dank je gaat zeker lukken :wink:

En is ben ook onder de indruk van de erg mooie houten horloge box, weer is wat anders dan dat groene kunstleer :joy:

3 likes

Zeker helemaal mee eens :+1:t2:

1 like

Supergaaf! Hij lijkt me echt heerlijk op rubber.

1 like

Zit inderdaad erg prettig, nu ook nog kijken hoe het draagt als het warmer wordt :thinking:

1 like