Vandaag was de dag om mijn eerste Omega Seamaster 300m op te gaan halen bij Eugene van Baal, na wat verschillende horloge’s op het oog te hebben gehad (vooral Rolex TT) kwam ik de Seamaster tegen met Rosé goud en op de foto vond ik hem al heel mooi. Ook wilde ik wel de afwisseling en het contrast met de zwarte rubberen band, vrijdag in Eindhoven omgepast bij een juwelier (S&C hadden hem niet eens op voorraad ) vond ik hem meteen erg mooi.
Even over nagedacht en kon ook geen leuke korting bedingen weer huiswaarts. Thuis gekomen op het forum de vraag uitgezet en zelf ook nog wat “rond gekeken” kreeg ik wel een aantal tips maar was in de tussentijd ook in gesprek met Peter van Baal, na wat onderhandelen bood hij mij een nette prijs en heb hem vandaag opgehaald. Anders dan bij Rolex gewoon de hele “dozen winkel” erbij
Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de uitstraling en ook de afwerking, ook technisch is het uurwerk een hoogstandje met de 5 jaar garantie Top dus! De afwisseling van het rosé goud met staal vind ik erg mooi en chique. Het rubberen bandje draagt erg fijn, laat de zomer maar komen