My first Seiko

Onlangs deze Seiko gekocht bij Rob van Monsterwatches. Ik zocht een vakantiehorloge dat waterdicht is en comfortabel draagt. Deze klok voldoet tot nu toe uitstekend, over 7 weken volgt de vuurdoop in de zon en in de zee!
Wat foto’s:





Gr Sander

Mooie aanwinst. Daar kan je mee zwemmen, snorkelen en tot 100 meter diep duikelen:D Value for money.

Mooi man proficiat. Al doe ik zelf toch liever een 20bar duikertje om als ik de zee in ren!

Gr, Huub

lone ryder Schreef:

Mooie aanwinst. Daar kan je mee zwemmen, snorkelen
en tot 100 meter diep duikelen:D Value for money.

Dat is dus niet waar. Snorkelen en zwemmen wel, duiken niet. Die 10 bar geeft nirt aan dat je 100m diep kan! 20 bar is noodzakelijk voor duikhorloges.

http://www.juwelierswemmer.nl/contents/nl/d6.html

^ Maar met 30 atm kon je volgens jou ‘nog net afwas doen’ ;):wink:

Ik zal deze zomer niet gaan duiken, wel snorkelen, dus 10 bar was voldoende deze keer :slight_smile:

Kijk je ook uit met grote temperatuurs veranderingen in combinatie met water?

Leuke Seiko, goed spul! Gaat dat goed met de onderste endlink? Want volgens mij zie ik een kiertje bij je 5de foto?

Uiteraard!

Scherp zeg, thanks! Heb het net meteen gecorrigeerd.

Kijk maar uit, voor je het weet ben je besmet met het seiko virus. Veel plezier met deze moie klok

Puik horloge.
Veel plezier ermee.

Once you go Seiko, you never go back :wink:

Gefeliciteerd! Mooi klokje, en pas op, het Seiko-virus slaat snel toe. Ik zit te wachten op mijn vierde… :slight_smile:

Mijn beste,

Een schitterende aanwinst.
En jou eerste Seiko, zal beslist niet je laatste zijn!!
Geniet er van.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Niet mis.
Alleen, hoeveel Seiko’s gaan er nu nog volgen? :slight_smile:

…en neem dat Seiko-virus maar serieus…

Ik dacht ook dat het wel mee zou vallen, maar binnen no-time volgde er een tweede en in gedachten heb ik al een horlogekoffer vol Seiko’s!

Wat een alarmerende berichten zeg, kan ik me ergens laten vaccineren? :wink: