My Tikker / Hoe lang nog te leven ?

Nu we door het Carolavirus weer herinnerd worden aan de eindigheid van ons bestaan, blijkt er een horloge te zijn dat een countdown heeft tot jouw moment van overlijden !

(Het is wel een digitaal quartzhorloge, mogelijk dat dit de levensduur van sommige HF-leden verkort !)

De idee is dat je hiermee bewuster gaat leven, en da’s een mooie gedachte… :innocent:

Tikker0832_large

https://www.metronieuws.nl/overig/2013/10/horloge-voorspelt-je-overlijden-tot-seconde-nauwkeurig

Gebruiksaanwijzing PDF

3 likes

Ik schrik mij dood!

2 likes

:rofl::joy: Ik zit nu in de auto op weg naar de Gall&Gall !!

4 likes

Hilarisch! :rofl::rofl::rofl:

Gezellig! :cry:

Nou, laat dat alletijd maar weg !

1 like

Zou wat zijn als ie ineens terugspringt naar nog 08.00 uur te gaan! :thinking:

1 like

:joy::joy::sunglasses:

1 like

Intimefairuse

Vind deze countdown-timer mooier :joy:

2 likes

Die kun je opwaarderen toch ?

1 like

klopt… en zie vooral die dikke lume

1 like

Snel nog wat dingen doen waar je anders geen tijd meer voor hebt en anders nooit zou doen:
Je vervelende schoonmoeder verrot schelden. Een grote hoop draaien op het bureau van je manager waar je pesthekel aan hebt. Zoveel wensen, zo weinig tijd! :joy:

2 likes

Snel naar S&C die Patek kopen op afbetaling…

2 likes

:rofl:

Ik zou me alleen bewust worden van zo’n lelijk ding om m’n pols. :zipper_mouth_face:

Deze heb ik gemist. Heerst er nog een virus? :hushed:

Ja Carola ! Niet best :mask:

2 likes

Dit soort dingen moet je sowieso doen ongeacht hoeveel tijd je nog hebt.
Het leven is te mooi om je te ergeren aan een schoonmoeder of te moeten bukken voor je baas. Deze :fu:t3::fu:t3:voor de alles en iedereen waar je niet mee kunt leven :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Ik denk dat ik het op een batterijtje red

2 likes

Geen zorgen. Wanneer het batterijtje na n paar jaartjes leeg is en je doet er n nieuwe in begint ie toch gewoon opnieuw met aftellen. En anders reset je em even. Cheating death :wink:

1 like