Mysterie horloge

Ik heb vandaag een opvallend en imo een mooi stoer horloge gezien. Zittend op een terasje zag ik een man naderen met een typisch horloge . Het heeft iets weg van een Tag huer monaco ,…maar dan anders. Rechthoekig kast maar minder vierkant dan de Tag H. en meer hoog dan breed. Met mat rvs of titanium ? en . Chrono ? , in iedergeval twee druknoppen redelijk recht gepositioneerd ten opzichte van de kroon. Wat ik ook nog in de vlucht ( ik durfde niet al te opzichtig te kijken ) zag was dat het een donkere wijzerplaat had …mischien grijs ----> blauw----->zwart…

Nu ben ik dus benieuwd wat voor een horloge dit is ? Tot nu toe ben ik het niet tegengekomen in mijn eigen kleine zoektocht naar een horloge.

Hopelijk heeft iemand enig idee ?

Misschien een Zenith Port Royal, zie Zenith site, staan die rechthoekige modellen ?

Reverso Duo-face?

Hij lijkt verdacht veel op een port royal ed…Volgens mij zag ik echter ook iets van rood in de wijzerplaat. Maar volgens mij zou het inderdaad een port royal kunnen zijn. Misschien een special edition ?

Het was haast zeker geen reverso JW ik denk dat hij iets te robuust daarvoor was

Reverso in een GT kast is behoorlijk groot, tegenwoordig zijn er zelfs XGT kasten en hebben ze nu ook al Squadra modellen, dus dat robuust… dat kan het niet zijn. :smiley:

lol Ok Jaap misschien heb je wel gelijk maar heb je dan een plaatje ? en of link ?

Gewoon zoeken via Google op:

Reverso Grande taille

Ok ik heb even gegoogled. Ik denk dat het de zenith is. Bedankt voor de reacties.