Mysterieus Roger Rodin

Hallo Allemaal,

kan iemand me misschien helpen met wat informatie over Roger Rodin merk? Ik kan geen informatie vinden op het Internet.

Waar zijn de horloges geproduceerd en door welk bedrijf? Produceert dit bedrijf ook anderen merken?

Bedankt van tevoren,

Alain

Heb je geen fotos van het horloge, het uurwerk enz enz?

Latere toevoeging:
Je kunt geen informatie vinden op internet? Waar heb je dan in hemelsnaam gezocht? http://www.google.nl/search?hl=nl&q="Roger+Rodin"&meta=

Ik makte wel gebruik van google, en inderdaad fotos zijn niet wat ik zoek. Ook niet waar ik de horloges kan kopen…
Mijn vraag is “waar zijn ze gemaakt” en door wie.

Hoi Alain,
Ik Martijn heb ook Roger Rodin verkocht maar wat wil je weten over dit horlogemerk welk type, heer, dames ,staal of leer laat even weten wat je wil

Hoi Alain,
Ik Martijn heb ook Roger Rodin verkocht maar wat wil je weten over dit horlogemerk welk type, heer, dames ,staal of leer laat even weten wat je wil

Hoi Martijn,

ik wilde meer weten over Roger Rodin merk die ik bij de juwelier in de stad heb gezien (ben op zoek naar een horloge voor mijn vrouw).
Ik heb in de winkel verder niet te veel vragen gesteld want ik dacht dat op het Internet kan ik alles vinden. Maar dat lukt me dus niet en ik vind het raar want het gaat over horloge voor ruim 200euro.
Ik heb het dus over dames horloge, staal, en ik wil graag weten waar vandaan de merk naam komt en wat voor uurwerk het is (door welk bedrijf geproduceerd). Het staat “swiss made”, maar wat betekent dat (in de lijsten van Swiss Watches geb ik geen Roger Rodin gevonden)?

PS: Ik weet helemaal niet over horloges, dus sorry voor mijn domme vragen… :slight_smile:

Geeft niet Alain,
Roger Rodin is een merk met in zwitserland gemaakte uurwerken
kwalitatief een redelijk product en Roger rodin heeft niet echt een catalogus waar je zo uit kan bestellen (ten minste niet bij mijn weten).