Mywatch

Ik zag nog geen topic met ervaringen met @Mywatch, dus dat wordt dan eens tijd :slight_smile: .

Onlangs een horloge van @Mywatch gekocht. Hij was zo aardig deze tot na mijn vakantie voor me te reserveren. Fijne communicatie, keurig verpakt en snel verzonden. Een aanrader! :+1:

1 like

Bandje verkocht aan @Mywatch. Alles verliep hartstikke vlot.

Graag tot een volgende keer.

Leuke Восток overgekocht van @Mywatch.
Contact was prettig en verliep snel.
Het horloge was goed verpakt, snel verstuurd, en dus helemaal in de beloofde staat - @Mywatch is wat mij betreft een aanrader om zaken mee te doen!

Zojuist een horloge overgenomen van @Mywatch. Een heel prettige ontmoeting met een heel prettige horloge liefhebber gehad en het horloge is als nieuw. Dank je wel Henri en anytime again!:+1:

1 like

@MyWatch heeft een horloge van me overgenomen. Prettig contact, snelle communicatie en snelle betaling, alles helemaal prima. Een fijne HF-er om zaken mee te doen! Henri, veel plezier ermee!

2 likes

Bandje gekocht van@Mywatch. Alles vlot verlopen.
Tot de volgende😊

1 like

Bandje overgenomen van @Mywatch .
Perfect afgehandeld en de band was exact als beschreven. Tnx

1 like

Weer een topdeal gedaan met @Mywatch - nogmaals bedankt!
Aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Hi,

Vandaag is het bandje dat ik van @Mywatch heb overgenomen binnen gekomen. Keurig verpakt, snelle afhandeling en prima communicatie. Aanrader waar ik graag een volgende keer weer zaken mee doe!

Groet, Vincent

1 like

Goed canvas bandje overgenomen van @Mywatch
Snelle handeling, fijne communicatie.
Dank

1 like

Vandaag mijn Glycine verkocht aan @Mywatch.
Een vlotte aankoop met een nog snellere betaling. Ik denk voor beide een mooie transactie.
Ik beveel Henri van harte aan.
Daarnaast wens ik hem veel plezier met dit exemplaar maar dat gaat zéker lukken!

1 like

Fraai horloge van Henri @Mywatch overgenomen. Leuk contact, vlotte en goede deal. Snel verzonden en super verpakt. Met veel plezier kan ik dan ook Henri van harte aanbevelen.

1 like

Ook hier een goede ervaring met @Mywatch :+1:
Henri heeft een horloge van mij gekocht, elkaar tegemoet gereden en de deal keurig afgehandeld. Veel plezier ervan Henri!

2 likes

Bandje gekocht van Henri @Mywatch. Fijne communicatie en razendsnel opgestuurd. Prima.

1 like

Horloge overgenomen van @Mywatch! Snel en fijn contact. Nogmaals bedankt!

1 like

@Mywatch heeft een Vostok van mij overgenomen.
Mooi snel betaald vlotte comunicatie,
Aarader.

1 like

Leuke ruil met @Mywatch gemaakt.
Horloge perfect verpakt ontvangen.
Super snel contact en verzending.
Dikke aanrader👍

1 like

Horloge aan @Mywatch verkocht. Snel contact, snelle betaling en bevestiging bij ontvangst: prima!!

@Mywatch is een voorbeeldige koper. Vlotte communicatie, eerlijke onderhandeling en snelle betaling. Dank!

Horloge overgenomen van @Mywatch , fijne communicatie , prima verzending en horloge zoals beschreven. Aanrader.