Ook mooi maar die seamaster heeft die ook, zeer fraai!
Kies wat bij jou het beste aanvoelt.
Gewonnnen heb je al!
Goed om te lezen dat je aan je volgende âweer een jaar schoonâ horloge toe bent ![]()
Alle drie mooi maar ik zou voor de Tudor gaan voor de variatie.
Fijn om te horen dat het beter gaat, en ik adviseer ook de Tudor Pro. Het is echt een tof horloge ![]()
Waarom?
- Je hebt al een duiker een gmt en een chrono.
- Die Tudor is geen blijver (dik ding).
- De Aqua Terra is een aanvulling op je collectie. Totaal anders en hierdoor is je collectie mooi in balans.
- Die aqua terra is âcleanâ, net zoals jij al 2 jaar schoon bent

Allereerst felici met de gezondheid, dat is het allerbelangrijkste!
Ik zou zeggen, kijk eens bij Christopher Ward. C1 Belcanto of C12 Loco lijken mij beide een mooie toevoeging.
(Zelf zou ik voor een M.A.D.1 by MB&F gaan, maar ik ben een beetje raar.)
Nog een suggestie, buiten jouw eigen 3: ga eens kijken bij Grand Seiko. Mooi strak, top kwaliteit en online zowel nieuw als jong gebruikt flink onder list te vindenâŠ
Bijvoorbeeld:
Geweldig dat het qua gezondheid goed gaat! En een pracht horloge geeft natuurlijk een boostđ
Damn heftig ouwe! Goed om te horen dat je gezondheid de goede kant op gaat man. Alle 3 zijn tof, haal gewoon wat je wilt! (Onze mening is anders als jezelf natuurlijk)
Heel fijn dat je er goed doorheen gekomen bent dat lijkt met het allerbelangrijkste.
De keus van horloge zou ik uiteindelijk toch zelf maken, maak er een leuke zoektocht van en natuurlijk blijf gezond en geniet van je uitgekozen horloge ![]()
En deze als wat unieker alternatief voor de AT?
https://www.horlogeforum.nl/t/omega-constellation-globemaster-co-axial-master-chronometer-wit/