N.A. Alpina Seastrong automatic diver 300

Gisteren online gekocht, net bezorgd!
Zocht nog een mooie duiker met zwarte plaat, die ook nog eens rustig oogt.
Longines Hydroquest, Steinhart, Seiko. Van alles bekeken, gewikt en gewogen. Totdat ik deze Alpina tegenkwam na een tip op het forum en gevonden op Hudson’s Bay. Scherpe prijs. Kwalitatief goed, keuze was gemaakt. Helemaal toen mijn vriendin aanbood er bijna de helft aan euries bij te doen: voor Sinterklaas en Kerst zeg maar. Lief! Ben al vreselijk tekeer gegaan met horloges kopen dit jaar nadat ik forummember ben geworden en mijn smaak ook zeker veranderd is daardoor en mijn collectie naar een hoger niveau is getild. Dit is echt de laatste dan…voor dit jaar ja! :joy:
Plaatjes!











Comfortabele band moet ik zeggen. T.z.t. de stalen er maar eens bij zoeken wellicht.
Groetjes Michiel.

35 likes

Ik had naar de groene versie gekeken, ik weet de kwaliteit niet maar leuk eruit zien doen ze wel.
Veel plezier ermee!

1 like

Volgens mij komt alpina als zustermerk van frederique constant uit dezelfde fabriek, Kwaliteit zal dus ook wel vergelijkbaar zijn. Misschien uurwerken wat simpeler, maar dat die ik zelf als een voordeel. (bij deze de meer basis SW200). Zelf heb ik dezelfde met rubberen band, erg blij mee :slight_smile:

3 likes

Gefeliciteerd Michiel, wat een aardig cadeautje alvast! Het horloge en de vriendin zijn duidelijk blijvertjes :yum:

1 like

Prachtig. Veel plezier er mee.

1 like

Mooie aanwinst, nog niet gezien op topic maar staat super :ok_hand:

1 like

Ik vind hem erg mooi!:heart_eyes:
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst👍

1 like

Mijn beste,

Een gezaghebbende aanwinst!!
Ziet er robuust en elan-vol uit!!
Ik wens je er dan ook een aangename tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Wat een dikke klatser heb je daar zeg! Geniet ervan! :smile: :+1:

1 like

Fraai!
Koester het horloge én jouw vriendin.

1 like

Mooie duiker hoor. De rustige wijzerplaat met het rode accent op de secondewijzer springen er uit!

1 like

Wat unne knapperd!!
Gefeliciteerd!!!

1 like

Mooie aanwinst! Alpina is volgens mij als merk wat onder de radar, maar ze maken mooie horloges!

2 likes

Veel draagbaar geluk toegewenst…

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd! En lieve vriendin heb je met zo’n mooie donatie

1 like

Ziet er erg leuk uit. Heel veel draagplezier gewenst.

1 like

Mooie diver en leuke vriendin!
Geniet van beiden :wink:

1 like

Mooie N.A. :clap::+1::clap:

Ik wens je veel draag- en kijkplezier met deze prachtige duiker :+1::clap::+1:

1 like