N.A. Aquis

Vanmiddag had ik een afspraak in Breda op het terras met een forumlid . Heerlijk in de zon een zware zwarte doos open gemaakt

En zie daar mijn NA een horloge dat eigenlijk weinig toelichting meer nodig heeft,de 43mm blauwe sunburst Oris Aquis .

Ik was hier al een tijdje naar op zoek en vorige maand toen ik in Madrid was heb ik de nieuwe versies nog even gepast ,maar het blijft toch een berg centen zo een nieuwe Aquis (ik werk in de zorg he )
Dus toen ik deze zeer nette full set tegen kwam moest die er komen ,man man man wat een heerlijk horloge bijna de gehele terug weg naar die blauwe sunburst zitten kijken en bij het binnen rijden van de Benelux tunnel sprong de blauwe lumme mij tegemoet.

Ik heb niet de stalen band erbij maar denk ook niet dat ik die nodig ga hebben , wat zit dit rubber heerlijk en is perfect te verstellen . De Aquis is toch een fors horloge maar met deze band voel je niet dat je een horloge draagt .

De foto’s zijn met mijn mobiel gemaakt ,ook de vette vingers die er op zitten zijn van mij ,maar wat een schoonheid is dit klokje .

66 likes

Mooi hoor, cool :ok_hand: gefeliciteerd met je NA :+1::+1:

1 like

Super gaaf ! :heart_eyes:

Gefeliciteerd !

De Aquis is gewoon prachtig. De oude en de nieuwe versie

1 like

Top. Oris :facepunch:t4:
Mooi hè die Aquis…Mooi op die band ook zo :ok_hand:t4:

2 likes

Ja ben er super blij mee :hugs:

gelijk nog maar een foto vanaf mijn werkplek

7 likes

En terecht, van harte gefeliciteerd! :ok_hand:
Werk ze. :muscle:

1 like

Topper! Het rubber is echt heel fijn. Maar als je de kans hebt op een stalen band…doen!
Sowieso leuk voor de afwisseling. :+1:

1 like

Ziet er perfect uit .
Gefeliciteerd!

1 like

Tof horloge! Die sunburst is ook heel gaaf :ok_hand:t2:
Ook leuk hoe je dit neergezet hebt, jou passie voor horloges is voelbaar :+1:t2::smiley:

2 likes

Van harte met je nieuwe aanwinst :+1::+1:

1 like

Van harte met deze mooie nieuwe aanwinst. Ik wens je er heel veel (draag)plezier plezier van! :slight_smile: :+1:

1 like

Prachtige klok geniet ervan!

1 like

Heel mooi PASD, geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd met de Aquis! En zeker ook eens op stalen band proberen. Leuk om af te wisselen.

1 like

Heel mooi!
Heb er zelf sinds zaterdag een. Rubberband is heel fijn en staat hem goed.

1 like

Gaaf!:star_struck::+1:
Geniet ervan!

1 like

:heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd en veel draagplezier! :facepunch:

1 like

Sunburst blauwe Aquis blijft een topper :muscle::+1:
Proficiat :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd met deze bijzondere NA!
Geniet ervan, maar iets zegt me dat dat gaat gebeuren…
Ps. Bel je even met Rijkswaterstaat over de kapotte verlichting in de tunnel ?

1 like