N.A. blauwe Seiko duiker, opvolger SKX007/009

Waarom pak van je hart? Koop jij een horloge voor de kenners / liefhebbers of voor je zelf? Als ik een horloge mooi vindt koop ik het en zal het mij een zorg zijn wat de rest ervan vindt. Of was je opmerking ironisch bedoeld?

1 like

Haha, ja super :+1:

1 like

En zo ziet dat eruit bij zondagochtend zonlicht buiten! Schijn/foto bedriegt dus.

Het is een perfect 100% match tussen bezel inlay en wijzerplaat. En het mooie is: ‘s avonds dus violet!

:sunglasses:

9 likes

Mooi horloge!
Gefeliciteerd ik vind hem geslaagd!

Gr
Men

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, geniet ervan.

1 like

Dat dus. En als je wat van mijn reacties/topics ziet elders hier het forum dan kun je niet anders concluderen dan dat ik die hele horlogegekte volkomen voor mezelf doe/volstrekt aan mezelf te wijten heb :joy::joy:

1 like

De skx wordt niet meer gemaakt en deze is uitgebracht. Qua vorm en uurwerk komt het overeen en in deze kleur zie ik niks geks. Lijkt me toch ergens wel een opvolger.

Haha :+1:Goed gedaan :+1::+1:

1 like

Op de 100m waterdichtheid en de non-screw-down crown na, lijkt deze veel op een SKX maar voor mij is het een 5 Sports. Op sommige vlakken beter maar zeker niet de heritage van de SKX.
Ben nog niet 100% aan boord, maar wellicht komt dat nog…

2 likes

Geweldig mooi horloge, kan me voorstellen dat je er blij van wordt.
Veel plezier met het dragen.
:+1::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hij is prachtig . Ontzettend mooi. Eigenlijk ben ik al lang op zoek naar zo,n klokje. Past goed bij mijn monsters, en om mijn pols. Het er maar twee gekocht😅. Had ik die andere van je overgenomen .
Veel plezier ermee.

,

1 like

Dank voor je enthousiaste reactie :ok_hand: . Sympathiek (net als legio anderen trouwens, dank)!

Mogelijk neemt mijn (positieve) verbazing/blijdschap de komende dagen af… Zo niet, dan overweeg ik aanschaf van nog zo eentje. Er zitten erg leuke andere kleuren (en materiaal) combinaties tussen.

Ik zal aan je denken, en wie weet babbel ik nog wat van de prijs af bij aanschaf van in totaal 2 of 3… :wink:

Cheers
:sunglasses:

Heel veel plezier en veel draag tijd toegewenst. Mooi verhaal over een impuls aankoop, zijn de beste eigenlijk.

1 like

Daar zit zeker wat in. Alhoewel, de trofee soms binnenhalen na een lange jacht… ook niets mis mee.

Ik verbaas mezelf vooral zo ingenomen te zijn met deze redelijke low-end aanschaf. Niet om iemand voor het hoofd te stoten, maar meestal zijn mijn aanwinsten in een wat ander prijssegment.

Maar deze configuratie van kleur, uurwerk en maatvoering/draagcomfort overtreft mijn verwachtingen gewoon enorm. Job well done, Seiko. Ik ben om :stuck_out_tongue_winking_eye:!

Cheers

2 likes

Heb ze gisteren reallife gezien bij Punte in Arnhem,zien er zeer goed uit en ook nog eens een schappelijk prijsje.

1 like

Mooi ding! Geniet ervan!

1 like