N/A Boderry Voyager Bronze

Een tweede nieuwe aanwinst die ik nog niet had laten zien was werkelijk een impuls aankoop eind 2023. Op Youtube zag ik een filmpje van een horlogekanaal waarin men nogal enthousiast was over een zeer voordelig titanium horloge van het merk Boderry. Dat horloge deed me niet veel en ik heb al heel lang een Tissot T-Touch in titanium dus het materiaal was ook niet interessant.

Uit nieuwsgierigheid toch op de site gekeken en ze bleken ook net een bronzen versie van het horloge te hebben gemaakt. Ik had al eens wat gelezen over hoe brons kan verkleuren bij het dragen maar dat wilde niet echt uitproberen door een duur bronzen horloge van een bekend merk te kopen. Voor €110 in de aanbieding durfde ik het wel aan dus gekocht.

Het is een veel minder verfijnd horloge maar dat past juist heel goed bij deze bronzen uitvoering. Ik heb de uitvoering met groene wijzerplaat en oranje wijzers gekozen en dit is voor mij een zomer horloge voor op je blote arm.

Het horloge werd geleverd met een leren band die dubbel onder het horloge door loopt en het geheel erg dik maakte. Het tweede deel van die band heb ik er met een scherp mesje afgesneden en nu draagt het prima. Er zit een mechanisch Seiko uurwerk in wat probleemloos functioneert.

De foto’s.

Nog een plaatje van mijn kleine collectie. Elk horloge moet voor mij anders zijn dan de anderen die ik heb.

Er zit nog één leeg vakje in en dat wordt hopelijk volgende week opgevuld met de laatste aanwinst. Wat dat is geworden, is nog een verrassing maar om een klein tipje van de sluier op te lichten, het begon allemaal met de zoektocht naar een mooi bewerkte handopwinder….

27 likes

Leuke collectie, weinig overlap inderdaad. Veel plezier van de nieuwe aanwinst gewenst!

Verrassende collectie, weinig overlap en mooi gevarieerd qua merken. Kleurstelling van deze Boderry is :ok_hand:. Gefeliciteerd met je bronzen NA

mooi horloge :ok_hand: en ook de containerdoos :ok_hand:
allebei zeer apart :star_struck:
draag hem met plezier

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze Bronze tijdgeest!!
Ik wens je er een fantastische tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

Mooie kleuren-combinatie zo! :+1:

Geweldig horloge, helemaal voor dat geld. Veel draagplezier gewenst

Leuk , gefeliciteerd

Leuke collectie met een toffe aanwinst erbij :ok_hand:

Mooi. Gefeliciteerd.

Geniet ervan en coole doos :wink:

Ben benieuwd naar de opvulling van het lege vakje ………. Duits, Zwitsers? :thinking:

Ik ook :wink: Hoewel ik natuurlijk weet wat ik gekocht heb, heb ik het horloge nog niet in het echt gezien. Dus best spannend.

1 like

Heel mooi en de prijs is helemaal mooi!!
Geniet ervan.

Mooie Boderry en staat prima op deze band :ok_hand: proficiat!