N.A. Bonsai

Al een tijdje vindt ik dat ik teveel horloges heb. Sommige draag ik regelmatig andere helemaal niet of maar 1x per jaar.
Tijd voor verandering in de horloge doos dus en dat kwam op een goed moment.

Ik zag ruim een maand geleden de introductie van de nieuwe limited Tradman’s Bonsai x Seiko. (voor de liefhebber code HCC009J1)
Ik was op slag verliefd op dit horloge en stiekem wilde ik ook al heel lang een goudkleurig horloge. Dus gelijk maar vastgelegd bij een Seiko Salon Dealer en meteen begonnen funds vrij te maken door een deel van de collectie te verkopen.

Afgelopen maandag het laatse horloge verkocht en dat kwam goed uit want gisteren belde de dealer dat het horloge binnen was. Goed getimed dus, 6 horloges eruit en 1 erin.

Man man, lang geleden dat ik zou blij ben geweest met een nieuw horloge. De goudkleur is gelukkig niet zo dominant en heeft de tone van bv een trouwring en niet dat hele gele. Maar dan die wijzerplaat, zoveel kleuren die onmogelijk zijn vast te leggen op een foto. Maar de kleur varieert van bijna zwart naar lichtgroen en alles wat daar tussenin zit.
Mijn complimenten aan Seiko want het is echt prachtig zeker in combinatie met de goudkleur.
De band is ook lekker draagbaar en valt heel soepel om de pols.

Kortom ik ben een blij man en probeer de behoefte naar weer een nieuw horloge voorlopig te onderdrukken, benieuwd hoe lang ik dat vol ga houden.

Dan nu de foto’s:

42 likes

Hele mooi aanwinst, gefeliciteerd!

1 like

Mooi horloge Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Heel leuke wijzerplaat inderdaad. Gefeliciteerd met je toffe NA en veel draagplezier.

1 like

Matching – bij de tuinset

Gefeliciteerd @zestel :ok_hand:t3::jp:

2 likes

Gefeliciteerd, veel draag plezier

1 like

Mooie klok, veel draagplezier :smiley:

1 like

Gefeliciteerd.

1 like

Prachtige wijzerplaat, veel plezier ermee!

1 like

Mooie combi :blush:

1 like

Chique aanwinst! Gefeliciteerd!

1 like

Mooi ding hoor

1 like

Mijn beste,

Een mooie aanwinst!!
Gefeliciteerd.:ok_hand:
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Wat een prachtige aanwinst, snap best dat je hier 6 andere voor wilt opofferen.
Veel draagplezier!

1 like