Na drie dagen om de pols toch ook maar even een NA topic .
Eigenlijk had ik nooit echt naar dit model gekeken totdat mijn zoon @WatchesAndPugs er 1 gekocht had.
Wat een leuke toolwatch een grab and go ,loopt altijd en een mooie matte titanium uitstraling .
42mm. super lichtgewicht en lekker plat .
Nu is het zo dat mijn zoon heel snel wisselt van horloges ( soms sneller dan van onderbroek
) dus toen hij vertelde dat hij alweer een ander op het oog had was de deal snel gemaakt .
Na wat YouTube filmpjes geken te hebben ben ik er nu achter hoe de kroon te gebruiken ,super leuk speelgoed maar vaak zou ik dit niet gebruiken.
Tot slot nog een paar foto’s .
Top man, geniet ervan kerel
Blijft een leuk ding. Veel plezier ermee!
De minute repeater al ontdekt en gebruikt? handig in het donker of als je op de weg niet afgeleid wilt worden door een mooie aerospace wijzerplaat. Vond dat zelf altijd de leukste feature waar ik nooit iemand over hoor
Ja ,heel handig . Zit nu in de nachtdienst dus ben lekker aan het spelen
werkze
Ja! Ik wil dit ook.
Wat gaaf!
Gefeliciteerd kerel.
Wat ook een leuke gadged is dat zijn de piepjes bij het indrukken van de kroon . dmv de toonsoorten kan je dus horen hoe laat het is .
Hoef je snachts als je wakker word ook niet je ogen open te doen
Who needs lume!!
Gaaf hoor. Blijft altijd tof zo’n ding. Wil er ook eens ééntje in het echie gaan proberen
Hahaha Tja als je de kroon langzaam van je af draait gaat het backlight aan draai je deze wat sneller dan kom je in het menu .
Mooi. Veel draagplezier. Bestaan ze eigenlijk in een 38 a 40mm?
Volgens mij niet hoor, dit is een 42 maar draagt meer als een 40 komt door de korte lugs en de pasvorm. Een beetje vergelijkbaar met de Squale 1521 dat is ook een 42 en draagt kleiner. Alleen is die wel weer een stukje dikker. Aerospace is volgen mij maar net 10 mm hoog.
Echt een heerlijk draagbaar horloge.
Prachtige Breitling, veel plezier er mee gewenst!
Gefeliciteerd! Heel tof en bijzonder horloge.
Cool ding man!
Mooi hoor, geniet ervan!
Breitling, kan ook niet mis gaan
prachtige horloges