Na een betrekkelijk rustig jaar in 2024 met nieuwe aanwinsten, is dit de eerste van waarschijnlijk meerdere dit jaar. Met een collectie voornamelijk gedomineerd door Longines en Omega is dit iets heel anders voor mijn gevoel. Breitling was voor mij voornamelijk groot en bling maar dit model had ik 3 jaar geleden ook al op het oog maar koos toen voor iets anders. Nu kwam hij weer op mijn pad door een ander topic en kocht hem, ondanks dat hij discontinued is, nieuw in de stickers. Een door Breitling gemodificeerd eta uurwerk zoals in meerdere merken te vinden, de band…prachtig mooi maar geen snelversnelling of iets dergelijks iets wat ik na een Omega aqua terra en Longines conquest gezworen had nooit meer te kopen… maar… Ik vind hem gewoon zo mooi!!Dus hier is hij, mijn eerste Breitling.
Gefeliciteerd! Inderdaad een heel mooi model, mogen ze best weer in productie nemen😉 geniet er van!
Heel erg mooi. Geniet van je nieuwe aanwinst.
Gefeliciteerd, een keurige Breitling, veel plezier ermee
Mooie aanwinst
Dat lijkt me het belangrijkste argument om 'm te kopen! Enne, je bent niet de enige. Ik vind hem (ook) ontzettend tof … hoewel ik er wel een andere band bij zou nemen. Smaakdingetje.
Veel draagplezier!
Mijn beste,
Chapeau!!
Wat een schitterende Breitling.
“Uitmuntende schoonheid”!!
Ik wens je er een glorieuze tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Gefeliciteerd, dat is een sierlijke Breitling!
Welkom in de Breitling club. Ze kunnen mooie wijzerplaten maken bij Breitling, en dat hebben ze met jouw model ook bewezen!
Heel mooi. Gefeliciteerd!
Prachtig horloge
Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.
Gefeliciteerd met je NA ,prachtig!
Mooi formaat ook daar zouden ze er meer in moeten maken.
Het formaat en de in mijn ogen vrij rustige dial in combinatie met de kleine seconde deed me vallen voor dit model.
Daar is het NA topic! Prachtig horloge, geniet ervan!
Prachtige aanwinst veel draagplezier!
Gefeliciteerd en veel draagplezier!
Gefeliciteerd! Prachtige grijze wijzerplaat
Een prachtige aanwinst veel draagplezier gewenst