N.A. Brunmontagne

Aan het eind van de ochtend ben ik door een dikke mist naar Apeldoorn gereden , voor een afspraak met Pascal Bruinenberg. Ruim een een met hem zitten kletsen. Heel aardige en ambitieuze man.
Uiteindelijk naar huis gereden met alle vier horloges in mijn kofferbak.
Ik ben er blij mee. Vanavond pakjesavond voor mij.

4 likes

Zo zo 4 horloges! :smiley:

2 likes

Ja. Wel na een flinke tijd overwegen. Ik vind ze het geld ruim waard. Daarbij komt ook, dat er niet zoveel kans meer was op ze alle vier in de genummerde L.E uitvoering te kopen. Nu heb ik de hele eerste serie van vier, met alle vier hetzelfde nummer, binnen de *-50. En dat vond ik wel leuk.

4 likes

Had ook een GS Peacock omgedaan (draag ik sporadisch.) Met uiteraard de groene dial. Pascal informeerde in een ander topic naar ideeƫn voor de volgende horloges, die hij gaat ontwikkelen. Hij vond de kleur van deze GS wel aardig, volgens mij.

3 likes

Het was me een waar genoegen Richard! Vond het erg leuk om zo’n enthousiasteling als jij te ontmoeten en ben erg blij met zo’n top ambassadeur!

Tot op heden is elke nieuwe ambassadeur (Representor) iets waar ik trots op ben, dit was wel echt een mijlpaal hoor haha. De eerste keer alle 4 in 1 koop :innocent::ok_hand:. Heel erg bedankt voor je vertrouwen en het leuke gesprek!

Die GS Peacock was wel even om van te watertanden hoor! Heeft me zeker weer op ideeƫn gebracht :wink:.

Let me alleen nog te zeggen: welkom bij de club van Representors Richard! :grin::grin:

2 likes

Goeie actie !
Jij gaat gewoon heel goed om met je versl… hobby !
:slightly_smiling_face::+1:t2:

2 likes