N/A Bulova jetstar

Ik was al tijden op zoek naar een horloge met een rode dial, en kwam deze eigenlijk toevallig tegen in het bulova only topic. Bulova is voor mij een merk met twee gezichten, het ‘moderne gedeelte’ met grote schreeuwerige dials, maar ook een vintage gedeelte waar ik wel blij van word. Normaal gesproken zou ik deze overslaan, want quartz. Maar…Niet zomaar een quartz, maar één met sweeping second zo vloeiend, betoverend gewoon. Verders is het horloge ook gewoon mooi, jaren zeventig stijl. Deze jetstar komt in meerdere kleuren en ik kan iedereen aanraden deze serie eens te bekijken. De originele bracelet heb ik eraf gehaald. Voor nu vind ik deze molequin mooier erop.

70 likes

Prachtige rode sunburst :star_struck: veel draagplezier gewenst :+1:

2 likes

Kleurtje hoor, die dial :ok_hand:t3: proficiat met de NA

1 like

had hem wel eens met willen zien :face_with_monocle:
maar niet tegenstaande, een mooi horloge :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Fijne glijdende secondewijzer, de rode plaat en de vintage uitstraling. Dat heeft Bulova goed gedaan.
Geniet van deze NA!

1 like

Prachtig uurwerk, veel draagplezier :+1:

1 like

Mooie hoor :ok_hand: Geniet ervan

1 like

Ik heb em met originele bracelet gepost in bulova only. Anders staan er ook nog filmpjes op yt eventueel…Het is een erg mooie en aparte bracelet…

1 like

Heel gaaf! Ik heb zelf de Jet Star 97B214 (goud) op het oog. Hoe valt de maat? 40mm zit voor mijn smalle polsen vaak (afhankelijk van de kastvorm en lug-to-lug) net op het randje. Binnenkort de juwelier eens binnen lopen…

2 likes

Van Harte Gefeliciteerd met deze mooie NA, @Pieterswatch.

Als ik me niet vergis is de zuiverheid van de gangwaarde circa 10-12 sec./jaar ?

Het is toch 'n prachtige burgundy dial met een prima gepolijste watch case. Geniet ervan met volle teugen. :smiley:

1 like

Dat zou het moeten zijn, idd burgundy of merlot of…Denk dat er toch nog iets met een rodere dial moet komen.:grin:

1 like

Hij zit mij prima op een 17,5 cm pols. Valt erg klein voor een 40mm. De prijzen voor de jetstar zijn all over the place, dus ff shoppen voor de beste deal.:slightly_smiling_face:

1 like

Als je dat wilt, kunt ge ook een tweede donkerder rode horloge aanvullend aanschaffen :wink:

1 like

Gaaf horloge, gefeliciteerd met deze topper! :ok_hand:

1 like

Enjoy :blush: lekker dat 262kHz gedoe :wink:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze sympathieke aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie vormgeving. Prachtige wijzerplaat. Veel plezier met dit fraaie horloge!

1 like

Prachtig horloge!:heart_eyes::ok_hand:

1 like

Inderdaad een prachtig horloge.

1 like

Mooi, gefeliciteerd

1 like