Wauw, gefeliciteerd met je NA!
Thanks!
@ChetBaker Ik vind Roman numerals alleen mooi als ze modern zijn weergegeven (zoals op de DD40) en dus bij dit model helemaal geweldig.
Iedereen bedankt voor de leuke reacties. Natuurlijk gaat het erom dat ik zelf het horloge heel mooi vind, maar het is toch leuk om te lezen dat er zoveel enthousiaste reacties zijn
Prachtige Chopard! De wijzerplaat met reliëf en de details als de passende kleur van de datum doen het wel voor mij. Veel draagplezier!
Oei, deze is mooi, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!
Zag deze ook al voorbijkomen in het Watching Magazine. Heel gaaf om nu zo op het forum terug te zien. Prachtig horloge!!
Ik zag hem onlangs in Dusseldorf in de etalage liggen. Erg mooi horloge. Heel veel plezier ermee!
Dank voor het antwoord. Heb je de Grijze versie ook bekeken, of was de blauwe direct de enige mogelijkheid?
Mooie aanwinst hoor, proficiat!
Hij zal gerust wel weer ergens op lijken volgens wat leden, ook aan het merk zal het nodige mankeren volgens sommigen.
Maar ik vind het leuk om deze voorbij te zien komen en meer plaatjes graag
Gefeliciteerd, pracht horloge. Heb hem in levende lijve gezien en dan zie je inderdaad dat alles kwaliteit uitstraalt. Heb hem ook gepast maar is te groot voor mijn pols. Maar wie weet, wellicht komt er nog een 39mm uitvoering
Wat een gave niet allerdaagse verschijning. Ik ga dit horloge ook maar eens bekijken. Geniet ervan
Stunning
Ook de grijze bekeken en de goudstalen. Ik ben toch maar voor Blauw gegaan terwijl de grijze ook heel mooi was! Maar ik wou graag iets mer meer kleur.
@lencoth Inderdaad 36mm valt weer te klein uit. Dankjewel!
@Hamari Ik zou hem zeker om proberen, de moeite waard.
@Da_Watcher Ik houd er wel van als iets de tongen los maakt haha
Wauw! , echt een knallert.
Heb deze al 2 keer gepast bij schaap.
De band is echt een kunstwerkje!
Heel mooi heb je ook een foto van de sluiting bij je pols?
Klopt helemaal. Ik heb hierboven nog wat extra foto’s toegevoegd.
Wat een band
De maatvoering hield mij tegen , maar jij kan hem goed hebben!
Hoe de band aansluit en vastzit aan de kast is echt over nagedacht , ik was zeer onder de indruk.
Pfff , gefeliciteerd!
Die plaat ziet er heul goed uit! Knappe klok!
Dankjewel! Inderdaad de maat is wat afwijkend, maar gelukkig ligt hij redelijk plat op de pols.