N.A. Chopard MilleMiglia 38 mm

Heel gaaf!

Stijlvoller dan een Daytona … :sunglasses:

1 like

Hele mooie uitvoering van de Mille Miglia. Gefeliciteerd!

1 like

Van harte :thumbsup:, schitterende aanwinst.!
Wat ik zelf altijd wel een pluspunt vind is dat de datumschijf ook dezelfde kleur heeft.

Mooi hoor, veel plezier ermee.
Pieter.

1 like

Nice!!! Geniet er van!!

1 like

spuuglelijk dat ding. Ik zou hem far underpriced aan mij proberen verkopen. Just kinding prachtige autogerlateerde klok heb je daar. Geniet!

1 like

Geweldige mooie aanwinst gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd, supermooie klok en hij staat je fantastisch👍. Ik hoef met mijn dikke platte polsen en grote handen geen 38mm om te doen. Lijkt helemaal nergens op. Kleiner dan 41mm is niet aan mij besteed☹️. Jammer want er is zoveel moois in de kleinere diameters te krijgen, zoals deze Chopard.
Geniet er van!

1 like

Erg mooi en zeer stijlvol. Veel en lang plezier er mee. Wel een beetje een trut doos voor een dergelijke klok, maar die gaat toch de kast in.

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee met deze topper.
Leuk dat de vorige eigenaar daadwerkelijk de MM gereden heeft. Voor die pakweg 35k ofzo aan inschrijfgeld zou je verwachte dat ze er ook wel een klokje bij zouden krijgen.

1 like

Mooi hoor👌

1 like

Gefeliciteerd Marco. Prachtige Chopard!

Groeten,

Tecco

1 like

Proficiat, ondanks dat die MM’s niet zo popi jopi zijn blijf ik ze heel mooi en karaktervol vinden.

@PeterLC : waarom geen fan van de Dubois Depraz modules? Ligt dat aan de bouw kwaliteit, moeilijke manier van afstellen, lastig te (de)monteren of de werking van de chrono?

2 likes

Alle 4. Serieus. Lelijke dingen, zonder enig gevoel voor esthetiek ontworpen, functioneert eigenlijk nooit 100% spelingsvrij - wat zich uit in af en toe een hapering in de centrale chrono-secondenteller, enorm lastig te servicen - sommige kloven hebben alleen al drie verschillende schroeven, en de “marriage” met de 2894 is een “bitch”. Man, voordat je dat voor elkaar hebt…

Bij deze een huishoudelijke mededeling: Ik service geen DD-modules. Tough luck. :expressionless:

p.s. Blijft een beauty hoor, die MM. Maar ja - een 7753 had ook gekund, denk ik dan. :smile:

1 like