N.A. citizen attessa CB0287-68L

Gisteren mijn Citizen Attessa opgehaald bij gewaardeerd forumlid Rik.(@GMTplus1 ).
Hij was zo vriendelijk om het voor mij te reserveren. Het horloge is nieuw, ongedragen, puntgaaf. Rik had aangeboden om de bracelet op maat te maken. Maar het past perfect. De sluiting is verstelbaar. Fijn voor temperatuurwisselingen. Laten we hopen dat we nog wat zomer krijgen.
Het horloge vond ik sportief, speelse accenten. Het horloge is radiogestuurd, met het H145 uurwerk. Dit uurwerk is uitgerust om alle beschikbare radiogestuurde signalen te kunnen ontvangen van over de hele wereld. Als het goed is betreft het een JDM model. Niet alle JDM modellen beschikken over uitgebreidere ontvangst. Tevens is het horloge solar, dus geen batterijwissel.

Ik doe graag reizen en vond dit wel belangrijk.
Het horloge voelt superlicht aan door het duratect titanium. Zit comfortabel aan de pols. Dit horloge zal veel draagtijd krijgen. Een grab and go…

53 likes

Mooie aankoop :+1:t4::+1:t4: geniet ervan…

1 like

Dank je wel. Ben er blij mee. Dit horloge doe je sneller om de pols bij sportievere activiteiten.

1 like

Mooi horloge, zeker met de oranje accenten :wink:

1 like

Toffe en begrijpelijke keuze. Gefeliciteerd met deze NA. Veel draagplezier

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige NA John!

1 like

Mooi. Gefeliciteerd met deze aanwinst.:sunglasses:

1 like

Gaaf! Citizen is altijd goed :wink: Geniet ervan!

2 likes

Prachtig horloge, @Openheart, dear John :smiley: (doet me licht denken aan de Alpinist :wink: )

1 like

Dank je wel. Voorheen beetje sceptisch over citizen. Maar door info op het forum toch anders gaan kijken naar dit merk. Dit is mijn eerste…maar wel gelijk een mooie. ( naar mijn mening…ha.ha.) Wie weet wat nog volgt…

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst. Veel draagplezier!

1 like

Ik kan hier uit ervaring spreken. Pas op :crazy_face:

2 likes

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier toegewenst

1 like

Mooi, gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd :partying_face:
Veel draag plezier :wink:

1 like

Gaaf :ok_hand:t2: gefeliciteerd

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze fraaie Citizen!!
Ziet er strak en toch elegant uit!!
Ik wens je er een formidabele tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Prachtig horloge, van harte gefeliciteerd!

1 like

Dank jullie wel voor de leuke berichten en complimentjes.
Je kiest uiteindelijk op eigen smaak maar bevestiging van jullie dat het een mooi horloge is doet deugd!

3 likes

Mooie Attesa! Daar ga wel plezier van krijgen op je reizen. :+1:t2:

1 like