Gisteren mijn Citizen Attessa opgehaald bij gewaardeerd forumlid Rik.(@GMTplus1 ).
Hij was zo vriendelijk om het voor mij te reserveren. Het horloge is nieuw, ongedragen, puntgaaf. Rik had aangeboden om de bracelet op maat te maken. Maar het past perfect. De sluiting is verstelbaar. Fijn voor temperatuurwisselingen. Laten we hopen dat we nog wat zomer krijgen.
Het horloge vond ik sportief, speelse accenten. Het horloge is radiogestuurd, met het H145 uurwerk. Dit uurwerk is uitgerust om alle beschikbare radiogestuurde signalen te kunnen ontvangen van over de hele wereld. Als het goed is betreft het een JDM model. Niet alle JDM modellen beschikken over uitgebreidere ontvangst. Tevens is het horloge solar, dus geen batterijwissel.
Ik doe graag reizen en vond dit wel belangrijk.
Het horloge voelt superlicht aan door het duratect titanium. Zit comfortabel aan de pols. Dit horloge zal veel draagtijd krijgen. Een grab and go…
Dank je wel. Voorheen beetje sceptisch over citizen. Maar door info op het forum toch anders gaan kijken naar dit merk. Dit is mijn eerste…maar wel gelijk een mooie. ( naar mijn mening…ha.ha.) Wie weet wat nog volgt…
Dank jullie wel voor de leuke berichten en complimentjes.
Je kiest uiteindelijk op eigen smaak maar bevestiging van jullie dat het een mooi horloge is doet deugd!