Prachtig! Geniet van je mooie aanwinst!
Gefeliciteerd met deze vette Doxa, lekker van titanium. Ook geen bonk ijzer om de pols maar lekker licht.
Leuk ook hoe de box eruit ziet, leuk die geschiedenis weergegeven. Moet zelf wel zeggen dat ik soms moedeloos wordt van al die boxen, maar ja heb er ook iets meer dan 2
.
Zo op de foto oogt ie zeker kleiner dan dat ie is, lekker afwisselen met je OP. Natuurlijk wens ik je er veel draagplezier mee
![]()
Ik heb 2 boeken van deze man.
Het horloge is prachtig, gefeliciteerd!
Schitterende Doxa ![]()
Mooie kleur plaat en met OP een mooie veelzijdige set.
Geniet ervan.
Erg mooi pakket waar veel zorg aan is besteed
Ben zelf niet zo van Doxa maar deze set is prachtig.
Moet zeggen dat ik je OP ook verschrikkelijk mooi vindt.
Veel draagplezier gewenst.
Had ik maar toegeslagen in de sale van J&Berg deze winter, dan had ik voor de helft (300,-) een tof Fins grade5 titanium klokje gehad. Er zwerft ergens een groene op het forum volgens mij.
Maar dit terzijde, veel plezier met de Doxa!
Nee ik vind het best nog wel wat heft hebben. Kont misschien ook door het dragen op rubber dat natuurlijk vele malen lichter is dan de kast. Ik vind het een lekker gewicht.
Het blijft hier vast niet bij! ![]()
![]()
Prachtig, veel draag plezier
Supergaaf! Ik vind zelf de wijzerplaat net iets te grijs, maar alle kleuren passen wel heel goed bij elkaar. En natuurlijk mooi licht met titanium, en aan een Tropic! Draag mijn 300T Aquamarine vaak, erg leuk merk. Veel plezier er mee!
Mooi man, in’t echt nog knapper denk ik. Proficiat! ![]()
Wat een schitterende Doxa
. Wens je er een hele fijne tijd mee ![]()
Zitten de plannen van de Sinn nu in de ijskast of?
Wauw! Dat is wel een ultieme Doxa natuurlijk als je tevens een fan bent van de boeken van Clive Cussler.
Ik denk dat ik ze allemaal wel heb gelezen ![]()
Mooie aanwinst! Geniet ervan!
De wijzerplaat lijkt inderdaad in kunstlicht wat grauw. Zal morgen eens foto’s maken in zonlicht. De wijzerplaat lijkt dan wel een soort taupe kleur aan te nemen. Heel gaaf!
Voor nu even wel. De 544 vind ik ook nog steeds erg gaaf. Er zijn heel veel leuke horloges tot 5k. Maar eerst weer even sparen. ![]()
Zo dan! Deze is echt heel gaaf! Van harte gefeliciteerd met deze NA! ![]()
![]()
![]()
Echt heel gave Sub 300, veel plezier met deze knaller
Snap ik hoor.
Blijft ook een klapper!
Ja dat klopt, maar goed er is zoveel moois… Ga eerst maar eens genieten van je dikke DOXA! ![]()
Heel erg cool deze versie!
Van harte met deze toffe aanwinst
Mooie revieuw … en geinig nr150 ![]()
![]()