N.A. de Precista PRS 18. COSC.

Ik ben een beetje aan het zoeken geweest hoe mijn three piece collection er nu uit zou moeten zien .
De Aquis en de SKX zijn heerlijke horloges maar er moest er dus nog 1 bijkomen .
Eerst nog een Chinees geprobeerd en daarna nog een dag een Rus maar de juiste klik ontbrak .
Dus maar eens gaan rondkijken hier op het forum tussen wat oudere berichten , en ja hoor toen wist ik het .
Quartz gaat het worden ,lekker makkelijk grab and go .
Waterbestendig en solide ,heerlijk voor op vakantie en op de motor .


Voor de meeste van het forum heeft dit horloge geen introductie meer nodig na de inkoop actie van vorig jaar , maar foto’s zijn altijd leuk .
Dus hier wat info en de pics.

• 316L stainless steel,completely bead blasted
• Diameter Bezel 39mm, 43.75mm across including crown
• Lug to lug height 47.2mm
• Thickness 13.00mm
• Lug spacing 20mm
• Anti-magnetic 4800 A/m
• WR 300 metres, double ‘O’ ring seals on case back
• 80 grammes without strap
• Screw down crown, 120 click unidirectional bezel
• Semi-matte black
• Hour markers & bezel triangle Super Luminova C3
• Plain skeleton hands, luminous filled
• Luminous: SuperLuminova C3
• 3mm thick sapphire, anti-reflective coating underside
• ETA F06.411 3 jewel movement with EOL and 68 months battery life. COSC.
• Battery: 371 Silver Oxide

54 likes

Een knap trio! :ok_hand:t3:

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Degelijkheid met een verfrissende uitstraling!!
Ik wens je dan ook een solide tijd met deze appetijtelijke tijdgenoot!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Blijft een gaaf horloge! Veel plezier met de nieuwe aanwinst! :+1:

1 like

Van harte gefeliciteerd met de NA en een mooi trio zo hoor!:ok_hand: Ik zit inmiddels ook weer wat meer over Quartz te dubben, het grab and go aspect is toch wel heel makkelijk.:+1:

1 like

Ja , als het goed is de komende 5 jaar geen omkijken meer naar :blush: zo uit de lade om mijn pols slingeren.

1 like

Mooi setje zo, of ik ooit tot 3 stuks ga komen betwijfel ik, maar een Aquis die komt er op zeker bij. De Precista en de SKX gaan voorlopig niet weg, tja kijk da’s is ook nou net het probleem waarom ik niet tot een 3 piece collection ga komen :see_no_evil:

1 like

Top ding! Ik heb hem weggedaan omdat ik het een tonnetje op de pols vond maar buiten dat een geweldig zorgeloos horloge. Gaaf ook op die canvas, matcht top met je brommer :upside_down_face:

2 likes

Gefeliciteerd, :+1::+1:
Lekker hoor!

1 like

Thats it!

En, ook geen datum, een pluspunt :grinning:

Mooie aanwinst en je mag gerust wel zeggen, een tank van een horloge :+1:

1 like

Pracht klok !
Gefeliciteerd met deze NA

1 like

Gaaf horloge :ok_hand::yum: …Veel plezier ermee!!

1 like

Ik wens je evenveel draagplezier als ik heb van de mijne👍.

1 like

Heel gaaf horloge, vanwege z’n specs behoorlijk wat ‘krentebility’ credibility? :thinking: :sweat_smile:. Ooit gaat er hier ook nog zo’n dik, military, all-purpose horloge komen. Geniet ervan!

1 like

Hij blijft mooi! Gefeliciteerd!

Voor mij was ie wat te lomp/zwaar om de pols. Diverse bandjes/nato’s geprobeerd, maar hij zat me niet lekker.
Wel een hele mooie verschijning :+1:

Heel veel plezier met deze NA.

1 like

Blijft een uitermate leuk ding deze Precista. Van harte :+1: Btw lekker triotje zo…

1 like

Yep hij is gaaf :smiley::ok_hand:

1 like

Erg mooie aanschaf :ok_hand:t2: deze kriebelt al een hele tijd alleen kan nog niet de trekker overhalen. Zou deze graag eens zien in het echie (met name de kleur)…

Veel draagplezier :+1:t2:

2 likes

Gefeliciteerd met dit “nooit mis, altijd raak” horloge! Z’n geld meer dan waard.

2 likes

De kleur van de kast is echt mat gunmetal grijs, daar zie je dus niets op zoals vette vingerafdrukken ofzo.


En met zijn geboorde lugs natuurlijk een heerlijke bandenswapper :smiley:
En dit is de originele nato die er bij komt.

Ook de buckle heeft deze beatblasted afwerking.

5 likes