N.A. Deep Blue

Beste horlogevrinden,
Ik heb de rare gewoonte om elk jaar wanneer ik op vakantie ga in Egypte een duiker aan te schaffen, niet te duur maar wel safe om mee te snorkelen en eventueel op een amateuristische manier te duiken.
Dit jaar is de keuze gevallen op Deep Blue.
Aangeschaft via een andere horlogeforum jongen want ik koop het liefst hier omdat dat safe is naar mijn mening en ik ben nog nooit teleurgesteld in mijn aankopen alhier.
Ook deze keer ging het weer perfect, alle lof voor Niels in deze.
Deep Blue is een merk wat een tijdje geleden op het forum redelijk populair was, maar wat in de vergetelheid is beland.
Deze D.B. (leuk zo een afkorting) kan tot 1000 meter dus lijkt me snorkelen wel safe.
Ik vind het een leuke zomerklok met een frisse uitstraling.
Echter wat mij opviel aan de band is dat het lijkt alsof de banddelen geschroefd zijn wat ik in beginsel ook dacht (zie foto) maar het blijken gewoon de normale pinnetjes te zijn die er uit moeten worden geslagen met beleid natuurlijk om in mijn geval de band in te korten.
Verder eigenlijk niks mis mee maar waarom moet er dan een nepschroefkopje op zitten denk ik dan.
Het is een flink brok staal om de pols maar dat is handig bij duiken.
Mooi afgewerkte klok verder en onverwoestbaar volgens mij.
Drie foto’s om hem te laten zien.
Op de derde foto kun je de nepschroefjes zien.

Bedankt voor het kijken.

groetjes Lenno

18 likes

Leuke klok! Die pinnetjes hebben een groef aan 1 kant, omdat het volgens mij splitpennetjes zijn. Heeft niets te maken met nepschroefjes ofzo.

2 likes

Veel plezier van uw NA!

1 like

Mooi zomers horloge. Veel plezier ermee :+1:

1 like

Dat wat Kwalitijd al zegt hierboven, zijn normale splitpennen, die wanneer ze samengeduwd zitten, inderdaad op schroefjes lijken.

Mooie DB, leuke zomerse kleuren met de witte dial en oranje insert. Enjoy! :sunny:

1 like

mooi!

ik heb zelf ook een deep blue in de verzameling. Flinke klok idd en idd onverwoestbaar. Kwaliteit is echt super. Boven elke verwachting.

Dus, geniet ervan, komt zeer zeker goed.

1 like

Ik draag mijn DB iedere dag en met saffier en ceramische bezel blijft het aanzicht krasvrij. Ook het Ronda motortje (ik heb ene Quarts :sweat:) houd keurig de tijd bij. Echt een top horloge zeker als je de prijs in ogenschouw neemt.

Veel draagplezier en een fijne vakantie!

2 likes

Mooi en massief! Geniet ervan :slight_smile:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze sportieve verworvenheid!!
Ziet er zeer fraai uit!!
Ik wens je er een uitmuntende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Is die bestemming nog wel veilig?
Onder water kan er weinig gebeuren natuurlijk :innocent:

1 like

Ik zit helemaal in het zuiden en daar is het nog wel veilig, ook geen russen wat wel zo prettig is.
In Caïro valt het op dit moment ook wel mee, maar daar ga ik niet heen.

groetjes Lenno

1 like

Erg geslaagde keuze: wat een toffe zomerse kleuren! :sunglasses:

1 like

Mooi horloge, veel duikplezier ermee

1 like