Vorige week kreeg ik 2 dingen nieuw in huis, een Certina DS Action diver en een Samsung S8. Die laatste boeide mij niet heel erg maar aangezien ik op vakantie ga binnenkort had ik beide toch écht nodig… de Samsung vanwege (volgens Tweakers.net) beste (prijs/kwaliteit) phone camera en een titanium horloge.
Genoeg gehad over die telefoon, mede om niet in een fanboy-fight terecht te komen, en vooral over die serieus hele mooie, en hele lichte diver die super comfortabel aanvoelt. Afijn, 'k heb wat fototjes gemaakt van de Certina DS Action Diver. Me happy!
Mijn beste,
Chapeau!!
Mooie Certina hoor!!
Ik wens je er een aangename tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis.
Hele mooie Certina, proficiat!
Veel plezier ermee!
Nice Certinaatje hoor!
Veel plezier ermee:slight_smile:
Mooie klok, prima foto’s!
Goede vakantie
Hele mooie uitvoering. Van harte!
Ik heb/had niet zo veel met duikers maar sinds ik actief op dit forum struin is mijn interesse wel gewekt. Heb nu pas een ds8 als aanwinst en ook erg tevreden mee. Wellicht komt er toch ooit een duiker.
Ik vind deze Certina prachtig. Ik heb een “scheve-datumvenster-tic” anders had ik deze ook in de verzameling.
Gave klok hoor
Vette klok hoor!🖒😎
Mooi klokkie ! En ook een goeie phone hoor. Ben eigenlijk totaal geen fan van Samsung en wacht met smart op de Pixel XL 2.
Zijn deze foto’s dan nu met S8 gemaakt of … ?
Jazeker S8 all the way en Pixel komt pas eind 2017 dus was geen optie.
S8(+) maakt echt geweldige foto’s !!
Klopt.
Maar ik verslind smartphones.
Heb dus pas de S8+. Maar als de Pixel XL 2 ook maar eenigsinds in de buurt komt van de eerste Pixel XL, koop ik hem direct. (Hopelijk word die niet zo absurd duur hier in Nederland)
Gefeliciteerd. Erg mooie aanwinst👍
Ik twijfel zelf tussen de Quartz of Automaat van Certina, Wel gewoon de staal versie.
Weet iemand waar ze momenteel voor de beste prijs tekoop zijn?
Binnen de Eu.
Bij Ten2Two voor 500 euro
Bedankt Erik, Ik ga echter voor een nieuwe.
Een hele mooie aanwinst gefeliciteerd .
Een hele goede titanium duiker in deze prijsklasse en, nog ISO ‘diver’ certified ook!
Ik denk dat termen als ‘leuk’ en ‘aardig’ hier meer op hun plek zijn. Hoewel steeds beter (minder slecht zo je wilt) is foto’s maken met je telefoon alleen leuk om herinneringen vast te leggen of iemand via WhatsApp iets te laten zien wat je op het punt staat te kopen. Vaak lijkt het heel aardig op dat knal felle kleine beeldscherm. Maar kleuren, diepte en contrast zijn gewoon bah.
Mooie, laat staan geweldige foto’s maak je met een fotocamera. Waar je niet mee kunt bellen of mee op HF kunt, daar heb je wel weer een punt
Erg mooie aanwinst. Fijn spul ook, dat titanium.
Fijne vakantie!
Daar zijn meningen dan behoorlijk over verdeeld