N.A.: ebay lot met...?

Zojuist op ebau een veiling gewonnen die veel verder opliep dan ik had gedacht. Mijn hoogste bod was net zo hoog als dat van een ander maar hij bood 4 seconden later :smiley: Daarom kreeg ik voorrang.

Het gaat om dit lot:

en mij specifiek om dit horloge:

Degene die het horloge (merk en soort) herkend vind ik erg knap, ik zag het pas nadat ik de omschrijving had gelezen waarin het zo ongeveer genoemd werd. Vandaar misschien dat ik niet de enige was die het zag en de prijs ook relatief hoog is opgelopen. Of ik zie iets niet wat de rest wel zag in de andere horloges (de close-up fotoā€™s waren allemaal net zo slecht) :smiley: Oh ja, wie de veiling heeft gezien of weet te vindenā€¦ niet voorzeggen he!??

Nu afwachten hoe het er in het echt uit zietā€¦

Sinn 303 RX8. Inkoppertje

Echt??? :}
Of had je de veiling gezien? :stuck_out_tongue:

Jawel hoor Tom, en aangedreven door een ā€œWankelā€ Motortje ā€¦ :smiley:

Met Bewonderende Groeten,

Chris.

Aha, vandaar dat de seconde wijzer op een cilinder van de wankel motor lijkt. Super aanwinst Henrik (tu)

En hier nog wat meer info over dit horloge:

Wat ben jij toch weer een mazzelaar! Eentje met scherpe ogen en verstand van zaken! ;)(tu)

Knap gezien, Tomā€¦ (tu)

Ik weet niet wat je voor het lot betaald hebt, Henrik. Maar deze Sinn is al een bijzondere ā€œvangstā€. Plus nog de (onbekende) pareltjes die je wellicht nog zult aantreffen.

Tip top met je aankoop gelukvogel henrik :slight_smile:
Als je goed kijkt zie je op de sluiting sinn staan dus
geen twijvel mogelijk van een goede aankoop tenzij je een heel behoorlijk bedrag ervoor hebt betaald.
Succes en laat het zien als je hem binnen krijgt.
Groet
Anton SV :)-D

Tom, ben je mij voor. Hij was niet zo heel moeilijk. Foto had er eentje van mij kunnen zijn :)-D

Hij heeft dan ook goede leermeesters gehad op dit forum en weet zelfs al dat je een automaat niet hoeft op te winden :wink:

hihihihi heeft wat gekost maar Henrik is ons nu de baas.:smiley:

Ik had dit model ooit in mijn handen gehad op de Rikketik. Die secondewijzer is de give-away. Ooit nog eens de Corvette versie gehad maar deze is mooier

Ik leer snel :smiley:

Henrik Schreef:

Ik leer snel :smiley:

dat beloofd wat voor de toekomst hahahaha.
misschien nog ooit een eigen forumpie??

Even de eerste fotoā€™s, horloges met gebold glas zijn moeilijk te fotograferen! En slecht licht dus met flitsā€¦

De kroon is inclusief de stift uit het horloge getrokken - de vorige eigenaar had het in de veiling gezet - de kroon zou bij het uittrekken van een jas aan de mouw zijn blijven hangenā€¦ Bizar! Het horloge staat daarom ook stil.

Ik heb de band gereinigd maar de kast is nog steeds erg goor.

Nu vraag ik mij af of ik het horloge het beste naar Sinn kan sturen of het beter lokaal kan laten opknappen? Sinn is logisch en waarschijnlijk beter maar het gaat ook om de centenā€¦ Iemand ervaring met kosten bij reparatie door Sinn?

Henrik is de stift echt kapot of alleen uit de vergendeling getrokken?

Voor reparatie lijkt me Sinn het beste. Heb geen ervaring met Sinn en ken ook geen juweliers die ze zouden kunnen repareren.

Weet ik niet, de kroon zit ook echt los.

opzich een mooie klok, maar wat een viespeuk ā€¦
maar misschien toch ook beter dat hij hem niet even onder de kraan heeft gehouden :wink:

prima vangst in ieder geval, nu alleen de wagen er nog bij :smiley:

Die zag ik toevallig in Duitsland staan, om de hoek bij mijn schoonouders. Ik heb liever het horloge :smiley: