Na Zaterdag mijn Invicta 1953 toch te hebben verkocht op M.P. voor een pracht bedrag.
Heb ik deze mooie Edox Hydro Sub Automaat kunnen kopen.
Daar ik toch niet helemaal een klik had met de Invicta 1953 maar was dus toch een hele goede inkoop.
En deze is toch apart met de Master Lock.
Toch bedankt voor de inkoop actie anders had ik deze niet kunnen kopen.
Bijzonder klokje! Mooi met die band er op.
Goed gedaan! Zo doe ik het ook hoor. Eerst horloges verkopen om daarna wat moois weer te kopen Master lock is zeker om de bezel te ontgrendelen?Geniet van dit mooie exemplaar
Ja maar zoek ook nog de originele stalen band.
Vind ik ook mooi !
Deze is ook origineel rubber!
80 horloges? Ik dacht dat ik met 55 horloges veel had…laaste 2 jaar 50 duikhorloges verkocht. Ik merkte dat ik toch bepaalde horloges ging dragen en dat de rest in de box lag en dat is zonde. Dus heb er nu nog 5 en er gaan er nog 3 weg…
Wat gaaf dat de kroon onder de master lock zit😎. Bij mijn 1000m kan ik de bezel vergrendelen en ontgrendelen. Staat bij( Free lock)Ook leuk bedacht door die gasten uit Japan😀
Ja dat is inderdaad ook mooi Zo’n Lock
Maar ik draag niet alles heb er ook nieuw in de doos ongedragen.
En heel oud je staat er versteld van hoeveel die nu waard zijn.
Dus laat ik ze lekker in de kluis en kijk ik af en toe.
Maar loop ook al een paar jaartjes mee!
Ik verzamel al zo’n kleine 15 jaar… en ben zelf ook Duiker…sommige vintage leveren idd meer rendement op.
Ik iets langer maar duik niet !
Gefeliciteerd! Mooie aparte duiker!
Heb de stalen band rechtstreeks bij Edox in Zwitserland gekocht. mail naar afd verkoop gezonden. E.e.a toen in 11/2 in huis.
Oké dat kan ook natuurlijk.
Bedankt voor de tip.
Maar wat kost het ?
sorry, was met vakantie. weet het niet precies meer, maar ergens rond de Euro 140,
Dat kost hij niet meer Nu E 320,00
Gefeliciteerd Tom, mooi ding, ik heb de Quartz versie gehad, echt apart!
De stalen band is de moeite waard (maar wel duur heeft een heel fijne micro verstelling! (rachet clasp)
Veel plezier ermee!
De band is inderdaad duur.
Dus de Quartz versie er maar bijgekocht!
Moest wel 3 schakels bij kopen voor E 45,00 maar dan is hij wel op maat.
Goed bezig!
Die dingen zijn echt gebouwd als een tank, helaas was voor mij het formaat toch te groot.
Maar wel een gaaf horloge.