N.A. een oude bekende, na 2 jaar terug: Omega Dynamic Chrono

De titel zegt al veel…

Twee jaar geleden heb ik de Omega Dynamic Chrono verkocht (binnen HF) nadat de Omega Speedmaster Racing Co-Axial grijs met zwarte subdails en gele accenten was binnen gehengeld. Echter, deze heb ik onlangs weer geslachtofferd (ook binnen HF) nadat er weer een Rolex extra in de winder was gekomen.

Ik miste iets met gele accenten en ben dus blij met deze terugkeer…

De obligate foto’s (weer niet in de gewenste volgorde want welke idioot begint er nu met de gesp te showen?)

Ook dit bandje komt er nu weer aan (letterlijk en figuurlijk)

Grt. Marco

27 likes

Deze keer houden😉
Veel draagplezier :love_you_gesture:

1 like

er beginnen genoeg met een dichte doos te showen…

3 likes

Eeeuuuuhhhh, ja, dat wil ik zelf ook nog wel eens doen als het om het uitpakproces gaat bij een nieuwe aanwinst.

Maar met de gesp beginnen? No-way…

Is dit die van marktplaats?

Neen, horloges koop ik nooit op marktplaats. Gewoon via HF van iemand die snel weer afscheid wilde nemen van een nieuwe aanwinst.

Grt. Marco

1 like

Klasse Marco :clap:

1 like

Hè? Ik had deze niet te koop? :joy:

3 likes

Okee, klasse. Van harte ermee, is een klassieker in de wording imho. :muscle:

1 like

Idd, houden deze. Mooi hoor!!! :ok_hand:

1 like

Oude liefde roest blijkbaar echt niet, knappe aanwinst!

1 like

Supergaaf. Ik begrijp niet goed waarom dit model niet veel populairder is. Je zou toch zeggen dat het met zijn kleinere afmeting en ‘heritage’ styling, helemaal in de huidige trend past? Misschien dat het uurwerk met DD chrono module afschrikt?

Heel veel plezier van het horloge, ik hoop dat ie deze keer mag blijven :slight_smile:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze begeerlijke verworvenheid!!
Een van mijn favorieten deze Omega Dynamic Chrono!!
Ik wens je er een sportieve tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Mooi, zo’n oude liefde!!!

1 like

Tof horloge, enjoy! :+1:t2:

1 like

Van harte gefeliciteerd! Ik kan me de heimwee naar dit model voorstellen! ; )
Het blijft een plaatje!

4 likes

Vanwege andere prioriteiten vanmiddag eindelijk de tijd genomen voor de bandenwissel. Dus ja, deze foto lijkt erg op die in het vorige topic :wink:


Jammer trouwens dat de mooie originele Omega sluiting niet overgezet kon worden maar ik heb inmiddels een bestemming in gedachten voor de mooie suède Ko band die er aan zit.

4 likes