Zoals een aantal van jullie weten, heb ik al een aantal jaren een Ferrari rode Omega Speedmaster Racing Schumacher met mooie bijpassende rode racing band. Na deze rode kwam de zilvergrijze Omega Speedmaster Racing Michael Schumacher World Champion 2000 Limited Edition en vorig jaar de prachtig “Scuderia Ferrari” gele wijzerplaat versie.
Echter, als je zover bent gekomen wil je het kleurentrio rood - geel - blauw compleet hebben natuurlijk. Maar, zo makkelijk is dat niet tenzij je in de uithoeken van Europa je geluk wil beproeven via een onzekere internetdeal…
Maar, een aantal weken geleden werd hier dan toch een blauwe, ook nog de zeldzamere CART versie ook, aangeboden en… greep ik mis omdat ik tijdens mijn werk niet constant naar m’n telefoon kan en mag grijpen.
Gelukkig bleek de koper geen koper en kwam deze terug beschikbaar, op een moment dat ik wel direct kon reageren.
Dus… zie hieronder de Omega Speedmaster Cart Racing Series Schumacher Blauw
Uiteraard mogen wat familiefoto’s in de fenomenaal gevulde garage van de meest begaafde auto ontwerper ooit (Gordon Murray) niet ontbreken
Toen ze alle vier vlak bij elkaar lagen, besefte ik pas wat een voorrecht het is deze serie samen te hebben…