N.A. Eindelijk het complete trio (kwartet)........ Omega Speedmaster Cart Racing Schumacher Blauw

Zoals een aantal van jullie weten, heb ik al een aantal jaren een Ferrari rode Omega Speedmaster Racing Schumacher met mooie bijpassende rode racing band. Na deze rode kwam de zilvergrijze Omega Speedmaster Racing Michael Schumacher World Champion 2000 Limited Edition en vorig jaar de prachtig “Scuderia Ferrari” gele wijzerplaat versie.

Echter, als je zover bent gekomen wil je het kleurentrio rood - geel - blauw compleet hebben natuurlijk. Maar, zo makkelijk is dat niet tenzij je in de uithoeken van Europa je geluk wil beproeven via een onzekere internetdeal…

Maar, een aantal weken geleden werd hier dan toch een blauwe, ook nog de zeldzamere CART versie ook, aangeboden en… greep ik mis omdat ik tijdens mijn werk niet constant naar m’n telefoon kan en mag grijpen.

Gelukkig bleek de koper geen koper en kwam deze terug beschikbaar, op een moment dat ik wel direct kon reageren.

Dus… zie hieronder de Omega Speedmaster Cart Racing Series Schumacher Blauw

Uiteraard mogen wat familiefoto’s in de fenomenaal gevulde garage van de meest begaafde auto ontwerper ooit (Gordon Murray) niet ontbreken

Toen ze alle vier vlak bij elkaar lagen, besefte ik pas wat een voorrecht het is deze serie samen te hebben…

130 likes

Gaaf Marco! Dat is nog eens echt Verzamelen, met een hoofdletter V!

En persoonlijk vind ik de blauwe de mooiste van de 4.

4 likes

Mooi dat je hem nu compleet hebt de set! Geniet er van!

1 like

Wat een prachtige verzameling :ok_hand:t2: gefeliciteerd

1 like

Gave set! Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig! Eigenlijk mis je er nog 1, namelijk deze:

4 likes

Neen, dank je. Ik heb de Professional gehad maar vind de zwarte wijzerplaat… euheuheuh…beetje saai. Voorstelbaar denk ik als je dit kleurentrio ziet.

1 like

Ja ik snap je volkomen!

1 like

Mooie collectie!! Proficiat

1 like

Haha gefeliciteerd met het compleet maken van de collectie :laughing: hele mooie aanwinst ook, begin zelf ook steeds meer verliefd te worden op de speedmaster :smiling_face_with_three_hearts:
Oké ik dwaal af, veel draagplezier :slight_smile:

1 like

Heel leuk trio heb je zo bij elkaar, chapeau :+1:t2:

Normaal heb ik een echte voorkeur voor blauw, maar vind de rode dial toch echt buitencategorie mooi en wel heel bijzonder.

Geniet ervan, zou ik zo zeggen :+1:t2:

1 like

Mooi man. De Rode en Blauwe heb ik altidj geweldig gaaf gevonden…

1 like

Heel mooi! Genieten maar :grinning:

1 like

Oh, sjiek hoor!!!
Je moet ze eigenlijk…… alle vier tegelijk dragen!!!

2 likes

Mooie verzameling :ok_hand:

1 like

:joy: :joy: :joy: :joy:

Tof man, heel gaaf dit :ok_hand:

1 like

Mooi hoor geniet met veel draagplezier.

1 like

Gaaf zeg! Sowieso al mooie horloges maar als je zo’n setje compleet krijgt, of überhaupt iets kan kopen wat je al lang zoekt, is toch wat bijzonders!

1 like

Erg mooie verzameling. Bedankt voor het delen.

1 like