N.A Everest band watch roll

Hele goeie vraag. De importkosten kwamen pas een week later via de mail eroverheen. Toen was de roll al verzonden… Dus ik had weinig keus. Ben er wel onwijs blij mee trouwens :ok_hand:t2:

2 likes

Ziet er kwalitatief uit​:sunglasses: maar voor dat geld had ik toch een grote houten box gekocht :innocent::ok_hand:

1 like

Dat is geen rommel😍

2 likes

Goeie poging. :beers:

Er was eens een tijd dat ik bij een aankoop van horloges etc. ook alleen maar dacht aan de waarde bij een eventuele (door)verkoop. Ben daar niet meer zo mee bezig. Geeft rust.

Top!

1 like

Dayum…

5 tientjes :sweat_smile:

2 likes

Dat zien we :joy::rofl:

13 likes

:joy: Nee mooie roll hoor​:ok_hand:t2::ok_hand:t2:

Fixed that for you. :slight_smile: Het zijn geen joetjes. Wat dan weer de maximum prijs zou zijn die ik voor een horlogedoos wil betalen. :slight_smile:

:+1:

1 like

Hij is echt super super gaaf! Heb hem zelf ook al eens, en nog eigenlijk, op de scoop gehad! Wat me weerhoud is dat ik hem graag even zou willen bepotelen alvorens ik hem aanschaf… en dan loop je er tegen aan dat dat niet mogelijk is hier in de enigszins nabije omgeving. Bij Olfert und Co heb ik ze gevonden… dat is een 3 uur rijden Duitsland in vanuit West Brabant :sunglasses:

1 like

Waar kunnen we die aanschaffen?

Schitterende watchroll, maar daaaaammmmnnn wat een prijs :sweat_smile: ach ja, er zitten dan wel weer navenante horloges in :v:

1 like

Mooie watch roll!
Ik heb er zelf ook een paar keer naar gekeken, uiteindelijk ben ik toch voor een andere gegaan.

1 like

Veel plezier ermee. Duur weer ik niet, wel veel geld…

1 like

Heel mooi gemaakt :ok_hand:
En ach, die prijs… geld moet toch rollen :relieved:

2 likes

Beter duur as niet te koop, ofneethan! Mooi ding, die prijs moet je vergeten, komt mede door tax waar je niet op rekende. You win some, you learn some.

1 like

Geweldig mooie watchroll, doet je Horloges eer aan!:+1:t4:

RobertW, sorry maar dat is ook te zien…

1 like

Mooi en idd prijzig.

Veel plezier met je watchroll, hij is mooi :+1:

1 like

Hahahaha… Een Hagenees, een Tukker en een Polderboer die elkaars Amsterdams bargoens corrigeren.

Het moet niet gekker worden. :rofl:

Ik blijf er bij dat vijf joetjes voor een watch roll het maximum is. Een meier in guldens wil ik nog wel voor een fatsoenlijke doos betalen, maar een volle rug in guldens voor een roll is natuurlijk van de zotte. Dan wil ik er minstens een happy end bij.

1 like

Ik heb daar een knalgroene van voor vier horloges. Puik ding :+1:

1 like