N.A. Grand Seiko

Soms gebeuren er onverwachte dingen. Zoals van de week. @TimeLapse gaf me de mogelijkheid dit prachtige horloge van hem over te nemen. Ik had werkelijk nooit gedacht zo’n mooi horloge te kunnen bezitten, maar het is dus nu zo. Wat een plezier kan je toch hebben van een horloge. Het ding glimt me tegemoet. Als een trotse aap laat ik hem hier dan maar eens zien als N.A. Mijn hartelijke dank gaat uit @TimeLapse , het is een genot deze kwarts Grand Seiko te dragen.

81 likes

Strak! Van harte, veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Prachtig horloge deze GS en leuk dat je hem binnen het Horloge Forum hebt kunnen aanschaffen. Veel plezier er mee gewenst!

1 like

Wow! Gaaf horloge! Geniet ervan in goede gezondheid.

1 like

Gaaf ding hoor! Staat mooi op leer. Gefeliciteerd met je aanschaf.

1 like

Mooi hoor. Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd met deze NA :+1::+1:

1 like

Heeeeel mooi! Het afwerkingsniveau van een GS is toch ongeëvenaard. :heart_eyes:

3 likes

Mooi ding hoor.
Wat zijn al die cijfertjes naast JAPAN? Modelnummer ofzo?

1 like

9f62 is het movement.

2 likes

En wat daar rechts van de 6 staat?

1 like

Mooi! Ik heb hem laatst in handen gehad en met name de geborstelde zijkanten vielen me op.

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige NA !

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze begeerlijke aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met een pracht van een aanwinst!!

1 like

Dat is bij andere seikos geloof ik de combinatie van plaat en wijzers. Weet niet zeker of dat bij GS ook zo is.

2 likes

Gefeliciteerd. Prachtig horloge van een mooi merk!!

1 like

Gefeliciteerd! Een mooi horloge

1 like

Gefeliciteerd met dit prachtexemplaar! :ok_hand:

1 like

Mooi horloge hoor! Hij glimt je inderdaad tegemoet.

1 like