N.A.: Grand Seiko

Hierbij kort een nieuwe aanwinst. Het betreft de GS SBGR 099. Komt voort uit een deal met mijn Zenith El Primero met Paul (@vierport).

Al lange tijd zat ik verlekkerd naar GS-en te kijken. Ik had eerder een kwarts.

Afwerking zoals bekend van ongekend niveau. Veel verfijnder dan bijvoorbeeld bij mijn Explorer, die wat meer aan de ‘toolwatch’-zijde zit. Met 42mm best een flinke jongen die, icm de ‘schitterende’ witte plaat, behoorlijk impact heeft.

Alvast een eerste foto.

58 likes

Heel, heel mooi. Een genot om naar te kijken, weet ik uit ervaring.

Veel plezier ermee!

groet,
Niels

1 like

Errug mooi hoor!! Veel leut ermee! :slight_smile:

1 like

Allememachies wat een mooi horloge en meestal is GS aan de kleine kant (36-39 mm) dus dit is voor Hollanders goed te doen. Mooi, geniet ervan!

1 like

M.n. die wijzers blijf ik schitterend vinden! Viel mij idd op de foto al op dat het een relatief grote GS is, 42 mm. zelfs dus.

Veel draagplezier!

Gt. Marco

1 like

Prachtig, unieke kwaliteit en afwerking!

1 like

Zoals gewoonlijk vertekent zo’n foto behoorlijk, maar het is inderdaad best een flinke jongen. ‘Europese maat’ zullen we maar zeggen.

1 like

Genieten hoor, en tenminste een beetje draagbare maat.
Schitterende klok! Met dit weer prachtige blikvanger, dus korte mouwen!

1 like

Prachtige klok, veel kijkplezier!

1 like

“that’s what she said”

Een overhemd met korte mouwen en Tom doet de GS teniet. Zonde van een dergelijk prachtig horloge!

Ik prent mezelf nog eens even goed in dat ik geen dresser-type ben. Maar deze is fantastisch. Al betrap ik me er op dat ik dergelijke uitspraken in elk topic van Tom doe. :thumbsup:

1 like

Schit-te-rend! Jaloersmakend schitterend.
Veel draagplezier.

2 likes

Een icoon , prachtig!
Heel veel draagplezier.

1 like

Magnifiek!

1 like

Wat een prachthorloge ! Ik heb het nog steeds niet helemaal met de GS in het algemeen dus weet niet of ik de EP erop ingeruild had…maar goed het horloge is er niet minder mooi om…

Veel draagplezier !

1 like

Normaal ben ik niet stil te krijgen, maar nu is het gelukt! Wat mooi!!!

1 like

Fotootje via de spiegel schieten Tom, is realistischer :wink:

En ik had het elders al geschreven, 't is een topper. Van harte…!

1 like

Mijn beste,

Waar je lang van zal kunnen genieten!!
Zeer fraai. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Prachtig Tom! Maat is toch prima, je hebt nog wel wat anders liggen als het kleiner moet.

P.S. hemden met korte mouwen zouden verboden moeten worden

3 likes

Wow, erg mooie aanwinst weer! Knalt er lekker uit zo in de septemberzon :sunglasses:

1 like