N.A.: H.G.P. mecaquartz Monnin duiker

Louisje was op zoek naar een quartz duiker en liep tegen deze aan.
Leuk ding met de Monnin kast, geen datum, saffier en Seiko uurwerk. Vorige week binnengekregen en hij valt niet tegen. Kroon draait soepel dicht, bezel lekker strak en prima lume,
Rubber was prima maar ik ben geen fan dus die is naar een medeforummer gegaan en nu lekker op een NATO van katoen.

49 likes

Gefeliciteerd!

Ik ken het merk niet, maar mooi robuust ogend exemplaar! Ik vind de bezel echt gaaf!

2 likes

Ik ook niet😂

4 likes

:joy:

Gefeliciteerd met je NA. Hoe lang zal die blijven Louis?

3 likes

Ik kende het Franse merk ook niet. Heel leuke duiker voor een schappelijke prijs. Veel plezier ermee!

1 like

Nog nooit eerder gezien. Mooie monnin case met gepolijste en gebrushde facetten :ok_hand:

1 like

Tja😂
Maar deze heeft weinig minpunten en nog minder restwaarde dusssssss

5 likes

Heb de website zojuist bekeken. Was mij nog onbekend. Coole :sunglasses: aanwinst

1 like

Gefeliciteerd, mooie aanwinst.

Deze is leuk ja, ook al een paar keer naar gekeken. Ook op beads of rice verkrijgbaar. Zeker op rubber een hele nette prijs. En geen tikkende secondewijzer. Ik twijfel nog steeds.

1 like

Puntje van kritiek zijn de pushpins. Zijn ondanks 2 mm dikte gewoon rammelbakken. Heel snel vervangen door Zwitsers van 1,8mm.

3 likes

Nu uitverkocht dus je hebt nog effe de tijd.
Maar ik vind het echt veel voor weinig.

2 likes

3 likes

Leuk, is dat die van Kwaadaardige Dave?

1 like

Even een typo gefixt Louis. :innocent: Mooi ding!

1 like

Dat zeker, dus gelijk even naar Google gegaan HGP stands for « Hommes Grenouilles de Paris »
Een heerlijk grab and go heb je daar te pakken Louis :+1:

1 like

Leuk ding! Ik zie invloeden zonder ze te kunnen plaatsen.

1 like

Ziet er goed uit Louis👍🏻

1 like

Ziet er gaaf uit. Van harte!

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze sportieve schoonheid!!
Ziet er magnifiek uit!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like