Altijd een “nèhhh” met deze horloge’s gehad. Rare grote cijfers, overdreven kroonbescherming en best wel een soort van grof. Was niks voor mij.
Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan. En na menige andere horloge’s ( o.a.kastvormen) gehad te hebben kwam daar deze week de klad in de “nèhhhh” denkwijze. Bij Ten2two had ik al gegluurd naar een Anonimo , maar tevens had ik ook m’n zinnen gezet op wederom een Aquis (Titanium).
Totdat ik bij mijn dagelijkse blik op de site van @Crownguard ineens erg gecharmeerd werd door onderstaand horloge. Donderdag avond verlieft geraakt en om 23:15 die avond nog aan het app’n gegaan met Ramon.
Ramon gaat gelukkig ook niet al te vroeg naar bed en daardoor was een afspraak de dag erna een feit.
Na o.a. de nodige stikstof eruit te hebben gegooid kwam Eindhoven in zicht. De gebruikelijke warme en hartelijke ontvangst viel mij weer ter deel.
Na opening van de prachtige houten kist en het opzij leggen van het beschermende “doek” materiaal kwam het horloge in zicht en was er direct de klik.
De PAM177 Titanium.
Een super banden swap’r .
Om dat swap’n maar gelijk te vieren vandaag een oude (uhum te kleine) riem geofferd.