Wow erg fraai zeg deze re-issue!
Zo voel en zie ik het ook! Ik lees altijd graag de wat uitgebreidere nieuwe aanwinsttopics van o.a. @Fate_Amenable_To_Change en “graag terugkeren” @Bidle.
Ik voel me dan min of meer verplicht om zelf ook een behoorlijk topic te maken en doe dat met plezier! Ik zie het als een leuke bijkomstigheid van een N.A…
Ik ook maar gelukkig is deze nieuwe aanwinst weer horloge nr. 10 en exact daar ligt de grens heb ik met mezelf afgesproken.
De levertijd van de mijne is met ca. 2 weken verlengd doordat de Douane onderzoek moest doen.
Potentiele kopers doen er goed aan met die extra kosten (ik verwacht tussen € 375 en € 400) rekening te houden.
Super mooie Reissue, gefeliciteerd! Ben absoluut fan van dit soort reissues, het beste van 2 werelden. Nieuw horloge met een vintage appeal
Ik schrok wel van de prijs, had dit niet verwacht kijkende naar het merk / uurwerk combinatie.
Maar zoals ik al zei, die looks
ahhh de welbekende grens. Die probeer ik ook altijd vol te houden met fysiek maar 10 plaatsen in de doos. Toen kocht ik een watchwinder en vond ik 11 ook acceptabel. En dan had ik al een splitsing gemaakt tussen horloges van de familie (opa, oma etc) en mijn eigen verzameling. Dus pas op, het is een glijdende lijn . Onder aan de streep heb ik er bijna 20…
Ik ken ‘t, collectie is een tijd rond 15 stuks geweest waaronder vier Rolex. De twee die ik echt mooi vind gehouden en daarnaast nog wat opgeruimd waardoor nu max. 10 stuks.
Proficiat! Heerlijke 70’s vibe, heel gaaf!
Prachtig
Ja, reden om het maximum op 10 te houden.
Sorry, neen, ook ik weet dit niet. Naast de reden die jij noemt misschien esthetische reden?
Heel erg mooi
Ik hoop dat je hem maar veel ,vaak en in goede gezondheid mag dragen en verslijten.
Heel veel plezier ermee…