Dit horloge gaat heel heel veel zomers overleven.
Vindt ie lekker, zand en strand en zee !
Na elk jaar nóg meer waar voor je geld, en een paar herinneringskrassen, maar dat heeft ieder horloge.
Veel plezier gewenst met je aanwinst en leuk dat je je liefhebberij hier met je zoon kunt delen! Wel benieuwd naar een verslag nadat je met dit toch wel fraai uitziende horloge in zee bent gedoken. In de aankomende zomer ben ik van plan om dit te gaan doen met mijn SKX007 die ik vorig jaar net na de zomer heb aangeschaft.
Groot gelijk dat je draagt wat je zelf wil. Ben benieuwd hoeveel polstijd deze daadwerkelijk krijgt, dat wel.
Die SKX lukt dat prima hoor ,die van mij is vorig jaar 2 weken lang water in en uit geweest in Griekenland ,hitte ,zand en zee zonder problemen
Lekker van genieten…
Ach, niks mis mee hommage. Het is alleen niet voor me weggelegd.
Geniet van je horloge!! Hij ziet er prachtig uit
Ik heb er ook 3 gehad, nu nog 1 in mijn bezit en dat is dezelfde die jij hebt. Ik gebruik hem voor klusjes of als ik op pad ga in minder goede gebieden Prima beater voor het geld, zeker als je gewoon is wilt afwisselen. Veder onderschrijf ik je review wel.
Overigens gekocht om te zien of een Tudor iets voor mij is. Maar het is precies zoals Fate aangeeft:
Niets voor mij dus! Maar prima om even de look en feel te ervaren zonder veel afschrijving
Ik zie geen verschil tussen een replica en dit. Het origineel vind ik wel mooi, deze dus ook wel. Ik zou zelf nooit een replica of homage (krijg t laatste woord amper getypt) dragen, een mooie Seiko zou dan mn keuze zijn. Hoedanook: als t jou bevalt: top, veel plezier ermee.
Mijn beste,
“Kies je eigen weg, kies je eigen spel en geniet van elk moment”!!
Veel draag-plezier met deze weerspiegelende tijdgenoot.
Orologio Signaturis Temporis
Als ik het voor jou helemaal niks mag vinden, dan mag jij er voor mij heel veel lol mee hebben.
Waar blijft die strontkar nou…? Die jongen vraagt er nota bene netjes om! Dan doe ik t maar…
Rot op met je kutreplica! Diefstal van design! Schavuit! Sloeber! Hoe durf je!
Hij is leuk! Veel plezier er mee meningen van andere zijn toch ook niet heel belangrijk op zich? Jij moet 'm dragen dus jij moet 'm mooi vinden.
Niet druk om maken. Hier op het forum zien mensen dat horloge en denken ze “Tudor Black Bay Black”. De rest van de wereld kijkt naar dat horloge zonder ooit een idee te hebben dat het een kopie is van een ander model. Helemaal gegeven het feit dat de Tudor op zijn beurt weer vintage Submariner invloeden heeft, en die hebben ook honderden andere moderne duikhorloges.
Ik ben geen fan van dit soort hommages. Maar het blijft een stoer ontwerp en op die nato staat hij goed.
Gefeliciteerd met je NA (en met mijn ex)
Zet haar maar goed aan het werk, bij mij heeft ze weinig tot niets gedaan😁
Wat zijn jullie allemaal mild geweest, had eigenlijk veel meer negatieve reacties verwacht.
Thanks en de groetjes van mijn super trio
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Toen ik 'm vorig jaar kocht was ik ook aangenaam verrast over de kwaliteit voor deze prijs (destijds €75 betaald). Originele band was echt waardeloos alleen De lugs waren wel dermate scherp, dat ik moest uitkijken andere banden niet te beschadigen. Uiteindelijk oa daarom het horloge vrij snel weer verkocht.
Dit was mijn favoriete combi:
Klopt, lugs zijn scherp. Op deze van mij zit niet de originele band volgens mij. Maar heb nog wel een stapeltje Nato’s in de la liggen.
Leer staat 'm inderdaad ook goed. Maar eens in het blauwe gedeelte kijken voor een budget bandje in mooi bruin leder.
Schuurpapiertje langs de lugs en klaar
Veel plezier van je NA!