Hoi leden
Ik weet hoe jullie denken over hommage en een schaamteloze kopie .
Dus gooi de strondkar maar over mij heen ik kan t wel hebben hoor .
Mijn nieuwe werk beater een Corgeut Black Bay in nieuwstaat hier op het forum gekocht .
Nieuw kost dit al heel weinig en nu de voor de helft van de nieuwprijs .
En de kwalitijd valt mij mij 100% mee ,saffier glas ,41mm ,Miyota automaat ,en 20 atm al heb ik dat nog niet getest maar een regenbuitje op de fiets zou deze wel overleven .
Ooit komt het orgineel er, maar voorlopig ben ik hier ook blij mee . En is het een leuke afwisseling voor mijn SKX en Glycine op staal nu ook weer eens wat op een Nato .
Mooi, gewoon dragen wat je leuk vindt!
Expres gewacht tot na middernacht met het topic omdat het dan lekker rustig is op het forum?
Whoehaha ,ja natuurlijk Nee hoor zit in de nachtdienst .Leuk om morgen middag al het commentaar te lezen bij een bakkie koffie en het wakker worden .
Ik ben vooral geïnteresseerd in je review van dit horloge.
En verder, als jij er van geniet dan is het goed.
Ik vind het mooi dat iedereen met zijn eigen budget een model kan dragen. Ik denk ook niet dat dit direct bijdraagt aan mindere omzet voor Tudor.
Maar dat is natuurlijk een andere discussie.
Toch zou het voor mij geen optie zijn, al was de kwaliteit nog zo goed.
Geniet ervan, de azijnpissers slapen toch al.
Ach, er staat een ronde tekst op de plaat, da’s de mooiste vorm voor deze. De zijkant is mij, net als bij een Tudor, te lomp en plat, maar van voren is het een aardig horloge. En aangezien de Tudor BB aardiger is dan de Sub, is deze ook aardiger dan een Steinhart of andere Sub hommage.
Kortom: Weinig mis mee, geen strontkar, want net wat minder gedoodverfd. Ik merk aan mezelf dat er bepaalde horloges zijn waar ik een hekel aan heb, onafgezien van het merk op de plaat. Dat leidt tot nieuw inzicht over m’n eigen kijk op hommages.
Kortom: Lekker dragen wat je lekker vindt, veel plezier er mee,
Strontkar is niet nodig, je kiest zelf wat je draagt
Blijft wel een schaamteloze kopie, maar dat wist je vast toen je eraan begon
Heb deze nu 2 nachten om en houd de tijd nu prima bij . Het is na 48uur 30 sec in de plus .
De rotor is wel erg hoorbaar maar niet storend bij normaal gebruik dan hoor je deze natuurlijk niet .De bezel draait heel soepel en heeft minder speling dan de SKX klinkt wel een beetje blikkerig maar dus bijna geen backplay .De uitlijning en opgelegde indicties zijn prima .
Geen AR coating op het licht gebolde saffier voor zover ik kan zien .
Zijkanten zijn gepolijst ,front is geborsteld .Kast is helemaal RVS
De schroefkroon draait soepel in en opwinden gaat ook prima . De lume is erg zwak .
Al met al ,hoe kunnen ze het maken voor dit geld.
Goeie koop = veel horloge voor weinig geld !
…en je moet m mooi vinden…
Geslaagd dus. Proficiat!
Hoe een ander er over denkt is niet zo relevant … als jij deze kopie leuk vind, dragen dat ding!
Geen fan van het origineel, dus ook niet van deze. Het gaat erom dat jij er happy mee bent.
Ik zou niet weten wat dit toevoegt aan de SKX en de Combat
Well, you cant win em all
Tja toevoegen, weet ik ook niet echt Seiko en Glycine zijn heerlijke horloges.
Ooit zou ik best wel een Black Bay of zelfs Explorer willen hebben. Maar heb daar nu nog het geld niet voor over. Deze kwam gewoon op mijn pad voorbij.
Mijn zoon hier op 't forum heeft dit horloge hier gekocht omdat hij weet dat ik gek ben van een Tudor Black Bay.
Zodat ik eens kon kijken wat ik van het model vind.
Nu draag ik 'm 2 dagen en ben eigenlijk verbaasd over de kwaliteit en draagcomfort van dit horlige, (voor die prijs dan)
Ben ook benieuwd hoe dit klokje de zomer gaat overleven na strand en zee. En als de wijzers eraf vallen na een ritje op de fiets meld ik dat natuurlijk ook hier.
Een beetje uitproberen kan nooit kwaad.
Je zegt strand en zee, kan niet wachten
Wie is jouw zoon dan hier?
Misschien hebben we al eens kennis gemaakt.
Leuk dat jullie de interesse voor horloges delen
Dan kan je het er binnenshuis altijd over hebben en hoeft
men zich niet zo vaak naar dit zelfhulpforum te vervoegen
Haha ja door hem ben ik ook weer besmet met het horloge virus.
Was altijd al gek van horloges vroeger altijd Omega gedragen.
Maar ben ook gek van motoren en kan mijn geld maar 1 maal uitgeven
Het leuke is dat ik hem weer besmet heb met dat virus.
Haha, zeker!
Ik hou van audiospulletjes en gekke gitaar effectpedaaltjes.
Allemaal dat soort dingetjes, of oude basgitaren, als je er maar
geluid uit kunt halen.
En dat is een hmmm…redelijke onkostenpost
Dus horloges komen voor mij qua aanschaf niet op de eerste plaats.
Is maar goed ook anders zou ik nog onder de brug belanden