Nice
Hier ook maar eens naar kijken
Veel draagplezier!
Heel cool, ik heb er vaak naar gekeken. Ik heb een Lorier Falcon V1 en dat plexiglas blijft me boeien. Ik kan me voorstellen dat je daar nog vaak naar gaat kijken, geniet ervan!
Das een mooi klokkie baas en leuk opgetikt!
Fraai horloge!
Heel gaaf goed bezig daar bij Lorier.
Geniet ervan
Mooi horloge en dito verhaal!
Veel plezier met dragen er van.
Leuk merk. Kijk vaak naar hun horloges.
Mooie kast. Lijkt lekker op de pols te liggen. Geniet ervan
Idd een erg mooi horloge. Ik blijf ook steeds terug komen bij dit model. De nieuwe Hyperion is ook erg mooi.
Een zeer geslaagde Lorier, veel plezier ermee!
Ziet er nice uit. Men geeft aan dat deze gebaseerd is op een 3tal horloges maar vind hem zelf meer op Tudor lijken. Dat geldt overigens ook voor andere modellen van hen.
Bijzonder. Verschillende ontwerpen combineren tot iets nieuws, en toch vertrouwd herkenbaar. Mooi verhaal en horloge!
Ja, die staat ook op mijn radar, alleen dat wit/rode datewheel is voor mij echt een afknapper tot dusver. Als ze die gewoon mooi zwart maken met witte letters ben ik om!
Oja? Grappig, dat hindert mij niet. Een Pepsi bezel, hoe goed ook uitgevoerd, zou mij wel tegen kunnen houden. Teveel Rolex, terwijl, er zijn zoveel merken die het hebben gebruikt, eigenlijk slaat het nergens op dat ik dit zo voel.
Ja ik vind dat wit te veel afsteken!
Een Pepsi bezel vind ik wel weer geinig dan(coca ca nog cooler trouwens), grappig hoe smaken kunnen verschillen!
Ja de witte achtergrond is idd jammer. Pepsi en coke kleuren vind ik ook heel gaaf, maar er kleeft zo’n wanne be Rolex stigma aan. Maar dat zou niet moeten uitmaken
En dit heb ik dan tegen mezelf vooral…
Mooi horloge, heel veel draagplezier.
Heel mooi horloge, zit eraan te denken om zelf ook een te kopen.
maar heb nog vragen over de import kosten etc.
Wat was het kostenplaatje voor het horloge bij u?
Kan hem alleen maar aanraden! Ik heb hem zelf niet hoeven importeren, maar weet uit ervaring dat je er ongeveer 20% aan importkosten bij op moet tellen!