N.A.: MeisterSinger Pangaea (wow!)

Een oranje band aan een Duits horloge tegen de paal? Valt best mee!

Mooie dial hoor Henrik! Vind hem voor mezelf te clean maar kan me voorstellen dat je hier helemaal weg van bent… Gefeliciteerd en geniet ervan!

Uiteraard geen porem op nato, maar wel LOL! :wink:

Henrik Schreef:

Een oranje band aan een Duits horloge tegen de
paal? Valt best mee!

http://www.de-keizer.nl/freddy/meistersinger-panga
ea-14.jpg

Sjezus ! ::o

Ga je gelijk ermee klooien ?

Zou ik NOOIT doen met een horloge van die prijsklasse zeg !

Dat gerommel met bandjesTROEP , met alle kans op “schade” in de vorm van ( miniscule ?? ) krasjes bij de lugs vandien !..

wat een loei mooie klok, ben ik jaloers ja dus, eerder vond ik de Meistersinger niet zo omdat ik 1 wijzer raar vond, nou dat gevoel is echt weg, ik vind het echt
bizonder

gefeliciteerd Henrik.

Lex

Prachtige klok.(tu) Zijn geld waard.
Probeer eens een donkerblauwe lederen band met witte stiksels.

MeistersingerFan Schreef:

Sjezus ! ::o

Ga je gelijk ermee klooien ?

Zou ik NOOIT doen met een horloge van die
prijsklasse zeg !

Dat gerommel met bandjesTROEP , met alle kans op
"schade" in de vorm van ( miniscule ?? ) krasjes
bij de lugs vandien !..

Troep? Ga je mond spoelen!

gefeliciteerd met je (2e?) Meistersinger Henrik!
Mooie kleur en de dunnere kast doet hem ook goed. In bruin is 'ie waarschijnlijk ook prachtig…
Veel plezier er mee!

Groet,
Arno.

klaar voor de finale;)

Van harte met deze eenwijzer,ziet er erg mooi uit.

prachtig horloge !
Gefeliciteerd
:slight_smile:

Gefeliciteerd Henrik,
Het diepe blauwe met zonnestraal motief, heel erg mooi, geeft het net een beetje extra franje :~

Wunderbar! Sehr schön!

Ik denk dat “wow” een eufemisme is. Wat een super mooie uitvoering van het door eenvoud schitterende horloge. Dit is geen klok, maar een SIERAAD! :}

dit vind ik echt respectloos!!:?

(zo’n mooi sieraad afzwakken met zo’n lelijke kleur!)

Henrik prachtig ding! Zeer apart vanwege de ene wijzer maar wel stijlvol en tijdloos :D!

Helaas dat ze inderdaad retail tussen de 1k-3k liggen.

Heel eerlijk gezegd vind ik deze combinatie heeeel erg mooi. Maar misschien moet je het daarvoor in het echt zien?

Gisteren ben ik gebeld door een nieuwe Meistersinger dealer in Leeuwarden (Duet) dat de Pangaea met blauwe wijzerplaat binnen was. Vandaag vol verwachting naar de winkel gegaan en het horloge bekeken en gepast. De diepblauwe wijzerplaat is inderdaad prachtig, maar ik heb qua vorm toch meer met de grote stoere ‘oude’ kast zoals van mijn 1Z. De grootste teleurstelling was voor mij de witte wijzer, die echt afbreuk doet aan het geheel en een goedkope indruk maakt. Waarom de wijzer niet in dezelfde kleur als de indexen? Gelukkig maar dat smaken verschillen. Dat heeft me bijna 1300 euro bespaard en mogelijk het dubbele omdat mijn echtgenote dergelijke aankopen graag gecompenseerd ziet door iets dat ook glimt.
Groet Roelof

Roelof Schreef:

Gelukkig maar dat smaken verschillen. Dat
heeft me bijna 1300 euro bespaard en mogelijk het
dubbele omdat mijn echtgenote dergelijke aankopen
graag gecompenseerd ziet door iets dat ook glimt.
Groet Roelof

LOL ! Da’s een goeie ! ! ! :smiley: :smiley: :smiley:

( maar een waarheid als een koe ! :wink: )

Dat smaken verschillen is inderdaad een waarheid als een koe :smiley: En dat je de witte wijzer niet mooi vind snap ik best, maar dat het een goedkope indruk maakt? Dat niet.

Henrik,
Prachtig horloge met een sublieme kleur wijzerplaat.
Gewoon te gek!
Veel draagplezier.