Ik moest het van de dokter wat rustiger aan doen. Dus ik op mijn fietsje naar ons dorpje gefietst. Kwam 'toevallig langs onze plaatselijke juwelier. En daar lag tie. In 1 klap verliefd. Deze supergave Seiko “save the ocean” . Wat een schitterende wijzerplaat.
Prachtig! Als je het rustig aan moet doet, probeer dan de tijd even figuurlijk wat los te laten! En inderdaad veel fietsen.
Perfect. “rustig aan” horloge.
.mooi hoor
Hahahaha… Ik moest lachen. Ik zie mijn moeder zaliger voor me staan, in m’n geestesoog: “Maeh m’n knaecht! Zo’n staereves dier 'orloge! Julder 'aeh haeld te veej, eej? Maeh 't is prahtig, oweh.”
Mooie Seiko! Veel plezier er mee! Prachtige plaat, inderdaad.
Dan zou het een Meistersinger moeten zijn
Potverdomme, het is net alsof ik Undercover zit te kijken.
Dat gaat over oude Zeeuwse dames?
Dat niet, maar het is net zo lastig te begrijpen zonder Nederlandstalige ondertiteling
Ik begrijp er letterlijk geen woord van…
“Ach, m’n jongen, zo’n stervens-duur horloge! Jullie hebben tegenwoordig geld teveel. Maar het is prachtig, hoor”, gelardeerd met “aah, zo’n dier dienk”, “oeh, da’s 'hewaeldig”, etc etc. Punt is dat m’n ouders niet rijk waren. 400 Euro voor een horloge, dat deden die mensen niet.
Maar goed, excuses voor het dialect.
Trouwens: Beterschap!
Gefeliciteerd !
Mooi horloge.
En zo zie je maar waar een stukje fietsen al niet goed voor is.
Mooi horloge hoor.
En zo hoort het, lekker op gevoel kopen en niet met een checklistje ofzo. Geniet ervan man!
Prachtig horloge! En Duur (of goedkoop) is relatief. Veel plezier met je NA!
Toen hadden ze ook nog nooit van de “euro” gehoord.
Schitterende wijzerplaat zeg! Van harte met je nieuwe aanwinst.
Gefeliciteerd! Is gewoon een prachtige Seiko!!
Gefeliciteerd met de aanwinst.
Mooi, erg mooi.
Is dat de King Samurai ?
Nee de 'save the ocean.