N.A.: na een week "verkennend" onderzoek

Na het emotionele :wink: afscheid van mijn YM Rhodium heb ik geschreven “geen haast te hebben” voor een opvolger. Dus…de koper is de deur nog niet uit of www. wordt alweer opgestart want “de jacht is vaak mooier dan de vangst”…

Na een klein jaar 2 YM’s te hebben gehad, heb ik nu toch wel de conclusie getrokken dat het niet verstandig is min-of-meer dezelfde horloges qua model te hebben. Bij “alleen een andere (kleur) wijzerplaat” is er toch een die het onderspit delft en minder wordt gedragen. In mijn geval was dat de schitterende rhodium uitvoering die ik simpelweg gewoon minder goed kon combineren met mijn vrijetijds kleding (tijdens mijn werk draag ik geen Rolex, bewust keuze).

Kijkend naar mijn Rolex collectie: 16710 GMT met zowel de Pepsi als Coke bezel, 116710BLNR en 116622 Yacht-Master blauw leek het me niet nodig weer blauw of rood toe te gaan voegen. Ook een duiker- of GMT bezel zou “meer van hetzelfde” zijn. Dus verkende ik nog even verder…

Gedurende zo’n week heb ik toch paar x over bijna de trekker overgehaald maar het lukte me iedere x te denken “wacht tot er iets moois op HF voorbij komt”…

Ergens medio vorige week kreeg ik al het idee dat een HF lid wellicht afscheid wilde nemen van iets wat in mijn ogen een goede kandidaat zou kunnen zijn. Brutaal heb ik toen al even contact gezocht…

Tadaa, gisterenmiddag net voor de aanvang van de F1 stond ie daar ineens in het blauwe deel:

Full-set en gewoon als nieuw! Perfecte maat voor mijn pols, zie polsplaat. Mooi neutraal van kleur dus bijpassend bij alles wat ik draag en niet blauw en/of rood is. Ik verwacht voorlopig klaar te zijn met de Rolex collectie…

70 likes

Prachtig Marco :love_you_gesture::sunglasses:

1 like

Prachtig , echte alleskunner.

Ik verwacht niet dat je klaar bent met Rolex… :smirk:

1 like

Zeker een prachtig!

1 like

Een van de mooiste Rolexen. Gefeliciteerd en geniet er van!

2 likes

Gefeliciteerd!!

1 like

Prachtig en past inderdaad overal bij, geniet er van :ok_hand: :+1::+1:

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Je zoektocht is beloond met een schitterende Rolex!!
Grandioos!!
Ik wens je er dan ook een langdurige polstijd tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Zo een zou ik er nou ook wel willen hebben. Smaakvol. Prachtig. Heel veel plezier er mee.

1 like

:+1: Super, gefeliciteerd met je aankoop :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze krachtpatser!

1 like

Schitterend.
Proficiat met je NA.
Veel draagplezier gewenst.

2 likes

gefeliciteerd, hele mooie rolex

1 like

ziet er super uit! gefeliciteerd :+1:

1 like

Prachtig. Veel plezier met deze allrounder van Rolex :heart_eyes:

1 like

Prachtig, veel plezier met je aanwinst gewenst!

1 like

Prachtige 214270 @emveezet! Valt goed op je pols zeg :sunglasses:

Ik heb vaak van je gelezen dat je een relatief kleine pols hebt, maar deze 39mm staat je goed! Hoe groot is je pols als ik vragen mag?

1 like

Mooi hoor :+1:t2:

1 like

Staat je goed. Gefeliciteerd met deze aanwinst.

1 like

Schitterend!:+1:
Veel draagplezier.

1 like