N.A. naar de gallemiezen. Bijna dan

Echt, hoe verzin je het? Is het bij vintage Rado echt zo erg?

Dat scheelt een jas! Ziet er weer erg netjes uit👍

1 like

Mooi resultaat, zeer fraaie Roamer!

1 like

Nou, eerlijkheidshalve vooral de keramische lijn. Heb ook bij Omega wel rare dingen gezien, bijvoorbeeld die UFO-achtige Dynamics… …moeten met perslucht geopend! Goed het glas met de duim tegenhouden, en subtiel heel even het spuitstuk op de kroontube (kroon heb je er dan al eerst uitgerost, male/female stift). PANG :sweat_smile:

De damesversie Dynamic van mijn benedenbuuv tijdje terug gedaan. Haar ex was… …horlogemaker. De pest is dat-ie na een weekje inlopen, toch weer achterliep. Weer op de fabrieksvloer de perslucht er op, en thuis weer afregelen…

Handpompje met een perfect passend eindstuk gaat ook, maar die heb ik thuis niet…

3 likes

Wat een heerlijk stuk om te lezen. Je voelt de frustratie (en ja, zo ontzettend herkenbaar…) maar wat een resultaat… Prachtig!
Compliment ook voor de HF vrienden @Lasalle en @Climholland. Teamwerk!

2 likes

Zijn dat de Rado tungsten kasten? Ja, hoorde het van Clim… Doordacht, maar niet handig… :sweat_smile:

1 like

Ik leer er ook niet altijd van. Maar het komt altijd goed…Bijna altijd…

Erg mooi resultaat​:ok_hand::ok_hand:

1 like

Mooie horloge en mooi resultaat :slight_smile:

Goeie naam dus… :muscle:

1 like

Die is erg netjes geworden.

1 like

Mooi verhaal en nog mooiere Roamer!

1 like

Leuk verhaal en prachtig eindresultaat.

1 like

Echt heel mooi geworden! Lekker bezig

1 like

Mooi geworden Brodie, maar dat wist ik eigenlijk
al . :rofl:

2 likes

Graag gedaan Kevin. Het openen van de case was echt een klus, want de pakkingring was in de loop van de jaren veranderd in een soort kit… Ik heb dat ooit eens gehad bij een vintage Pontiac, wat een troep.

Die Roamer heeft een mooi uurwerk, een MST 482 (ETA 2630) en dat was prettig sleutelen :+1:t3:

Hij is wel heel erg mooi geworden.

2 likes

wow hoe heb je die brush zo mooi gekregen? Het is echt heel erg mooi geworden zeg!!

1 like

Ziet er weer netjes uit :+1:

1 like

Knap gedaan mannen :+1:
Het is weer een mooi horloge geworden.

2 likes

Prachtig verhaal, deze verdient liefde!:+1:

2 likes

Prachtig horloge én een zeer lezenswaardig mooi verslag.

1 like