Echt, hoe verzin je het? Is het bij vintage Rado echt zo erg?
Dat scheelt een jas! Ziet er weer erg netjes uit👍
Mooi resultaat, zeer fraaie Roamer!
Nou, eerlijkheidshalve vooral de keramische lijn. Heb ook bij Omega wel rare dingen gezien, bijvoorbeeld die UFO-achtige Dynamics… …moeten met perslucht geopend! Goed het glas met de duim tegenhouden, en subtiel heel even het spuitstuk op de kroontube (kroon heb je er dan al eerst uitgerost, male/female stift). PANG
De damesversie Dynamic van mijn benedenbuuv tijdje terug gedaan. Haar ex was… …horlogemaker. De pest is dat-ie na een weekje inlopen, toch weer achterliep. Weer op de fabrieksvloer de perslucht er op, en thuis weer afregelen…
Handpompje met een perfect passend eindstuk gaat ook, maar die heb ik thuis niet…
Wat een heerlijk stuk om te lezen. Je voelt de frustratie (en ja, zo ontzettend herkenbaar…) maar wat een resultaat… Prachtig!
Compliment ook voor de HF vrienden @Lasalle en @Climholland. Teamwerk!
Zijn dat de Rado tungsten kasten? Ja, hoorde het van Clim… Doordacht, maar niet handig…
Ik leer er ook niet altijd van. Maar het komt altijd goed…Bijna altijd…
Erg mooi resultaat:ok_hand:
Mooie horloge en mooi resultaat
Goeie naam dus…
Die is erg netjes geworden.
Mooi verhaal en nog mooiere Roamer!
Leuk verhaal en prachtig eindresultaat.
Echt heel mooi geworden! Lekker bezig
Mooi geworden Brodie, maar dat wist ik eigenlijk
al .
Graag gedaan Kevin. Het openen van de case was echt een klus, want de pakkingring was in de loop van de jaren veranderd in een soort kit… Ik heb dat ooit eens gehad bij een vintage Pontiac, wat een troep.
Die Roamer heeft een mooi uurwerk, een MST 482 (ETA 2630) en dat was prettig sleutelen
Hij is wel heel erg mooi geworden.
wow hoe heb je die brush zo mooi gekregen? Het is echt heel erg mooi geworden zeg!!
Ziet er weer netjes uit
Knap gedaan mannen
Het is weer een mooi horloge geworden.
Prachtig verhaal, deze verdient liefde!
Prachtig horloge én een zeer lezenswaardig mooi verslag.