Verder heb ik mezelf nog getrakteerd op twee mooie Rapport watchwinders uit de sale bij seriouswatches. Normale prijs € 419,= nu voor € 199,=/stuk. Normale prijs heb ik geverifieerd en klopt, kwam zelfs € 425,= en 495,= U.K. Pond (waar zit dat teken op een MacBook?) tegen.
Ze zijn kwalitatief en optisch erg mooi afgewerkt, erg stil, makkelijk te bedienen en met een mooie, fatsoenlijk grote poetsdoek erbij.
Ja, het blauw van de wijzerplaat is echt fantastisch! De Monaco W.W. die ik een paar maanden heb gehad, had dat ook en, zoals @jeroenderee al voorspelde, deze is net zo mooi! In het Rolex Only topic heb ik vandaag een drietal foto’s geplaatst n.a.v. de vraag of ik een zwarte plaat uitvoering had (mooi niet dus).
Dat zou idd mooi zijn. De operatie is donderdag jl. gedaan en (vooralsnog) geslaagd. Echter, na een gelijkwaardige operatie begin dit jaar hebben wij inmiddels geleerd niet te vroeg te juichen…
Zoiets plaatst alles toch wel even in het juiste perspectief. Horlogerie is prachtig maar de gezondheid van je naasten is uiteindelijk waar alles om draait. Ik ken het verhaal niet van jou en je vrouw maar toch wens ik je sterkte. Hopelijk kunnen jullie samen toch nog een beetje genieten van deze dagen.