N.A. neen, niet de zesde Rolex binnen een jaar.......alhoewel

Ik heb het al eerder geschreven vandaag: het was een roerig jaar, zowel op horlogegebied als qua gezondheid van m’n vrouw.

Net voordat ze het ziekenhuis in ging heeft ze nog even onderstaand kerstcadeau geregeld. Ja dus, er staat toch Rolex op de voorkant :grin:

Verder heb ik mezelf nog getrakteerd op twee mooie Rapport watchwinders uit de sale bij seriouswatches. Normale prijs € 419,= nu voor € 199,=/stuk. Normale prijs heb ik geverifieerd en klopt, kwam zelfs € 425,= en 495,= U.K. Pond (waar zit dat teken op een MacBook?) tegen.

Ze zijn kwalitatief en optisch erg mooi afgewerkt, erg stil, makkelijk te bedienen en met een mooie, fatsoenlijk grote poetsdoek erbij.

Alle automaten met een datum of meer complicaties zitten nu op een winder. Ook weer geregeld…

Fijne kerstdagen!

Grt. Marco

37 likes

Mooi boek en lief van haar dat ze toch nog even iet geregeld had.
Winders zien er goed uit.

‘fijne’ Kerst!

1 like

Mooi cadeau en een gave winder.

Bijzonder dat je Datejust zelfs van een afstandje, met een extra laag glas van je winder, nog steeds een prachtige blauwe wijzerplaat laat zien!

1 like

Top! Ik hoop oprecht dat het nieuwe jaar alleen nog maar roerig is op horlogegebied!

1 like

Mooi boek en wat een geweldig lief gebaar van je vrouw om ondanks deze tegenslag toch iets voor je te kopen! Prachtige winders ook!

1 like

Ja, het blauw van de wijzerplaat is echt fantastisch! De Monaco W.W. die ik een paar maanden heb gehad, had dat ook en, zoals @jeroenderee al voorspelde, deze is net zo mooi! In het Rolex Only topic heb ik vandaag een drietal foto’s geplaatst n.a.v. de vraag of ik een zwarte plaat uitvoering had (mooi niet dus).

Grt. Marco

2 likes

Dat zou idd mooi zijn. De operatie is donderdag jl. gedaan en (vooralsnog) geslaagd. Echter, na een gelijkwaardige operatie begin dit jaar hebben wij inmiddels geleerd niet te vroeg te juichen…

Grt. Marco

4 likes

sterkte

1 like

Zoiets plaatst alles toch wel even in het juiste perspectief. Horlogerie is prachtig maar de gezondheid van je naasten is uiteindelijk waar alles om draait. Ik ken het verhaal niet van jou en je vrouw maar toch wens ik je sterkte. Hopelijk kunnen jullie samen toch nog een beetje genieten van deze dagen.

3 likes

Wat lief van haar, en dat onder zulke omstandigheden! Naar om te lezen dat ook in deze tijd van het jaar de medische onzekerheid voortduurt; sterkte!

2 likes

Mooi man :thumbsup:
En sterkte…

1 like

ALT 0163 :upside_down_face:

Beterschap!

Een mooi gebaar, maar vooral veel sterkte gewenst!

Alt 3 dus, dank je Ide!

Kerstgroet,

Marco

1 like

Het was een gebbetje (want Windows), maar grappig dat het toch soort van heeft gewerkt :joy:

1 like

Het mooie is dat Alt 0, 1 en 6 ook ieder een teken opleveren. € = alt 2 dus eigenlijk had ik het kunnen verzinnen…

Grt. Marco

1 like

Sterkte en als het even kan: beterschap!

1 like