N.A.: neen, niet weer een Rolex, wel passend bij andere hobby

Bijpassend genoeg? :wink:

3 likes

RWD FTW!

(ik kan dit alleen plaatsen als ik dit plaatje erbij doeā€¦)

1 like

Drop dead gorgeous .
Prachtig clean .

Superleuk als je zoā€™n BMW liefhebber bent.
Daarbij is het gewoon een erg mooi horloge. Geniet er van!

p.s. wat waren de e30ā€™s toch altijd herkenbaar qua geluid in de tijd dat ik nog jong was met die heerlijke 6 pitter die voor je gevoel nooit lang genoeg kon worden doorgetrokken in de toeren :yum::yum::yum:

Eens!! Ik blijf het zeggen: ā€œniets zo fijn als een zes-in-lijnā€. Toen ik deze Z4 in 2015 nieuw kocht was er, m.u.v. de allerallerduurste- en snelste versie, geen zescilinder meer te koop. Ik heb een aantal jong gebruikte zescilinders bekeken maar aan allen die ik gezien heb mankeerde het nodige, zelfs als ze nog geen jaar oud waren.

Toen toch maar voor een splinternieuwe 4-pitter gekozen, ook geen straf want ik rijd er absoluut niet hard mee (eerste achterbanden net vervangen na 47.500 km, hoofdzakelijk door vakantie met vele x dwarsgaan in Zwitserse bergen).

1 like

Mooi ! Freude am fahren !!! :+1:

Mooie aanwinst, had hem nog niet gezien. Paar keer een Ball in mijn handen gehad en zijn idd erg mooi afgewerkt. Vind het logo op de achterkant leuk bedacht, zo is het nog meer een propeller. :+1:

1 like

Inmiddels is de dikke handgemaakte PATTINI band toch te lang gebleken (een dag gedragen, toen wist ik 't al). Deze heb ik zojuist in het blauwe deel gezet.

Zojuist dus gewisseld naar deze (bovenste) andere band:

Draagt een stuk prettiger met een wat kortere ā€œover-/uitsteekā€ van het lange deel.

Omdat 't kan nog een foto van de achterkant, zie o.a. het fraai verwerkte RR logo in de rotor.

2 likes